Tuli tänään tilattua täyskäsittely opel astra g malliin -99. Onko liian vanha auto käsiteltäväksi? Ei vielä ainakaan kuki kauheesti mistään. Mitä hintoja ootte maksaneet täyskäsittelystä? Oon kotelosuojaa laittanu kesällä koko alustaan mutta ilmeisesti pesevät alustan eka huolellisesti? Sano et tuo auto perjantaina aamulla ja maanantaina saa vasta pois. Kuulemma kuivaa kauan.
Muutama viikko sitten pääkaupunkiseudulla täyskäsittely farmari G Astraan 610€. Ei ollut halvin, mistä kyselin, mutta hyvä sijainti ja erinomainen palvelu jo kyselyitä tehtäessä ratkaisi. Torstaina vein ja tiistaina sai hakea pois.
varmasti pidentää auton käyttöikää huomattavasti vaikka toki suojaus olisi syytä tehdä jo aikaisemmassa vaiheessa..tuosta liki 8 vuotta vanhasta astrasta löytynee ruostetta kun sitä lähemmin siellä tarkastellaan..
jumaliste mitä hintoja
täällä maalla saa massauksen alle satasella
itekki oon paikallisessa korjaamossa useita tehnyt.
Kallein mitä nyt tulee mieleen on 120e
Turha koittaa, Manta voittaa.
Voiman edessä taipumatonkin katkeaa.
Juu.. olen minäkin nähnyt näitä "öljytään autoja" mainoksia.. karttaisin kyllä kaukaa nämä nyrkkipajat..puolitoista vuotta sitten teetettynä maksoi täydellinen dinotroll suojaus alan liikkeessä 550 euroa ...