astra f:ässä ei nuose lämmöt
astra f:ässä ei nuose lämmöt
1,6i vm 92
ihmetellyt kauan olen miksi ei moottorin lämmöt nouse juurikaan yli 45 astetta, ei sinäänsä mitään pahaa mutta kivaa olis jos sais tietää mistä johtuu, mutta olis kivaa saada esim termostatti auki jotta nesteet lähtis pörimään, todetattakoot myös sen lämmöt ei nouse vaikka kuinka nostaa kierroksia
ihmetellyt kauan olen miksi ei moottorin lämmöt nouse juurikaan yli 45 astetta, ei sinäänsä mitään pahaa mutta kivaa olis jos sais tietää mistä johtuu, mutta olis kivaa saada esim termostatti auki jotta nesteet lähtis pörimään, todetattakoot myös sen lämmöt ei nouse vaikka kuinka nostaa kierroksia
I´ll be back 
Opel Corsa E hatchback B10XFL vm 2015 turbolla
rip Astra G vm 2001 2000 Edition wagon X18XE1 palveli 10 vuotta
Opel Corsa E hatchback B10XFL vm 2015 turbolla
rip Astra G vm 2001 2000 Edition wagon X18XE1 palveli 10 vuotta
Jos sisälle tulee lämmintä, vois kuvitella että mittari sökö. Jos ei tule lämmintä niin melko varmasti termostaatti sökö.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Re: astra f:ässä ei nuose lämmöt
Ei ole kovin harvinainen ongelma. Termostaatti vaihtoon, ei välttämättä korjaannu pitkäksi aikaa mutta talven ainakin pelaa. Ooppelin huoltomiehellä oli joku kikka tuon termostaatin säätöön niin että lämpenee kunnolla mutta enpä muista mitä sille piti tehä.djlaz kirjoitti:1,6i vm 92
Ei se paha oo vaihtaa. Tossa on varmaan sama kun mulla, eli termari ja kotelo on samaa vehjettä. Vasemassa etureunassa kiinni, no mihin ylävesiletku tulee....Antsu70 kirjoitti:Olisko sama vika vm.-00 G-Astrassa (1.8 16V) kun lämmöt putoaa kovempaa ajettaessa nyt kylmillä keleillä tai kun kääntää sisälle lämpöä? Onko paha homma vaihtaa termari ite?
MB W201 190D OM605 powered with Holset
-
Opel 4 ever
- 'Admiral'