poppia e kadettiin.
Etu oviin tekee reiän ihan niin kulmaan kuin mahdollista. Leikkaa oven sisäpellistä palan pois jotta saa sen mahdollisimman reunaan.Sinne saa mahtumaan 6.5" skobet. Kojelaudassahan on paikat 4" kaiuttimille. sinne keskiääniset ja sitten dikantti johonkin kojelaudalle/a-pilariin. Subbarin kuuluvuuden kanssa voi olla ongelmia ainekin jos on pieni subbari koska takapenkki on metallia.
Saa 6,5" kajarin etuoveen ilman peltien leikkaamistakin ja mahtuu ikkunaveivi pyörimään (suht.) helposti. Itellä oli kymppituumanen soundstream exact takakontissa ja kuulu ihan hyvin sieltä, ei häirinnyt takapenkki. Että niinkuin tossa jo mainittiin niin subbari takakonttiin, 6,5" oveen, keskiääni vakiopaikoille kojelautaan ja diskantit a-pilariin.
Mul on kadetissa edessä ja takana spl 8.3(8"basso6.5"kesk ja disset). Eteen joutu tekeen oviin korotuspalat ja kojelaudan "räppänäreikiä" isontaa, mut tuli ihan siistin näköne. jvc mp3 mankka s-sarjan 5 kanavainen vahvain ja pro sarjan digi pääte subille(pro 15"). kaks rca-piuhaa(eteenja taakse) ja noicekilleriä. Saa soimaan jo ihan kivasti noilla.
Kommentteja?
Kommentteja?
On 2002-12-06 15:58, markusj wrote:
Sambe:
Oliko vaikea homma laittaa noi 6,5" kojelautaan? Apukuskin puolellehan ne mahtuu varmaan helpommin mutta kuskinpuolella ei ole paljoakaan tilaa isontaa reikää..
Onko sulla kuvia tosta asennuksesta?
Joo hantin puolle oli tosiaan vähä helpompi laittaa, mut otin mittariston pois(ei oo iso homma)kun joutu kaivertaan sitä "seinämää" ja katoin ettei se osu tai ota kiinni mittaristoon. Kojelauta ei itsessään muutu yhtään, vanhat suoja "läpät" vaan paikoilleen. Ei pitäis haitata sointia(ei ainakaan mun mielestä). Ei ikävä kyllä löydy kuvia...
Nämä on täällä ennenkin olleet, mun entisessä Kadetissa oli 6.5" ovissa ja 3" ja 1" kojelaudan päissä vakiopaikkojen paikalla (3" pinta-asennettuna ja 1" varsien päässä). Elementteinä Focal-Audax-Seas-yhdistelmä, joka oli samaan aikaan mm. Rankosen ja Kalliojärven autoissa, systeemi oli ASTM:n Juha Tuomisen rakentama.
[img]/kuvat/forum/v0024.JPG[/img]
[img]/kuvat/forum/v0025.JPG[/img]
[img]/kuvat/forum/v0026.JPG[/img]
<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2002-12-09 18:00 ]</font>
[img]/kuvat/forum/v0024.JPG[/img]
[img]/kuvat/forum/v0025.JPG[/img]
[img]/kuvat/forum/v0026.JPG[/img]
<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2002-12-09 18:00 ]</font>
Tuossa mun Kadetissa oli lyhennetyt ikkunanveivit, vakiomittaiset eivät olisi mahtuneet pyörimään noiden kaiutinkoteloiden kanssa... Veivit oli lyhennetty ihan sahaamalla pätkä pois ja vahvistamalla uusi liitos parilla pinnapultilla ja liimalla, hyvin kestivät ainakin sen aikaa kun auto minulla oli.
-
marakatinpaska
- 'Agila'