pitkät katosi??

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
herra opel
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja herra opel »

anteeksi se että autoni ei oo Opel mutta näitä foorumeja käytettäessäni olen huomannut että Opelclubin foorumilta saa melkeen parhaimmat vastaukset tms.

elikkäs ajelin eilen kolopallolllani kotiin päin niin naps! pitkät valot katos. tarkistin lamput sulakkeet releet,minun mielestä oli jees. no sitten tänään katos lyhkäset. mistä helevetistä toi voi johtuu? ja autossani on tuplavalo maski ja silloin pitkät päällä pitäis palaa ne lisäpitkät ja sitten siellä missä on lyhyet valot nii pitäs muutttuu kans pitkiks. (huonosti selitetty) no kumminkaan näin ei tapahdu..=(

ei muuten ollu ne johto asennukset siel mun autossa mitkään parhaan näköiset..damn..
eert
'Agila'

Viesti Kirjoittaja eert »

valokatkaisijan viiksi paskana.
herra opel
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja herra opel »

onhan se viiksi aika holo mutta kyllä pitkän merkkivalo syttyy.öö siis voisko olla että sieltä katkaisimesta on menny rele paskaks..
ascona_mies
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ascona_mies »

Mäkin oon sitä mieltä että viiksi paskana!
markojii
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja markojii »

varmaan tosiaan viiksivika yksinkertasesti. omasta astrasta taas kävi päinvastoin talvella; pitkät jäi päälle, viiksestä ei tapahtunu yhtikäs mitään. oli aikas kiva tilanne perjantai-iltana, läjäpäin liikennettä ja pimeä ilta...lopulta ihan katkasimesta renkkaamalla alkoi toimia normaalisti. mikähän oli vikana? oliskohan vaan kovasta pakkasesta johtuvaa? olin just edellisiltana pessyt auton....
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

mulla oli joskus golffi jolle kävi samoin ja se johtus siitä kun virtalukonpohja hajos. auto toimis muuten ok pari päivää mut sit ei lähteny enää käyntiin ja vika tosiaan löytyi sieltä virtalukonpohjasta. kun se oli korjattu toimi valot ja lähti taas käymään..
Vectra B2 caravan
Vastaa Viestiin