eli minkälainen putkisto 2.0 dti vectraan?2-2,5-3",et mikähän ois?kertokaa viisaammat jotka asiasta jotain tietää?tarkotus ois motonetin mutkista kasata.
tonto85 kirjoitti:oma putkisto on 2,5", katti on tyhjennetty ja yhdellä vaimentimella. vähän pörisee, mut eipähän ahdista! omassa ainakin riitti 126 heppaan...
tonto85 kirjoitti:muuttuva siipinen ahdin,cooleri,vapaavirtaussuodatin,2,5" ahtoputket,lastu ja sit toi putki minkä jo mainitsin...
onkos sulla kans tosta 2.2.ta se ahdin? Vaihdoin kanssa, nyt tuntuu että herää vähän myöhemmin mutta vetää pitemmälle.
mun ahdin on 130 heppasesta tdi volkkarista... onks tossa 2.2:sessa muuttuvasiipinen? mulla oli lähtökohta 82 hv. kyllä sen jo ajossa huomaa kun heppoja tuli 44 lisää ja vääntöö 140 nm... tietysti enemmänkin olis saanut tulla
tonto85 kirjoitti:muuttuva siipinen ahdin,cooleri,vapaavirtaussuodatin,2,5" ahtoputket,lastu ja sit toi putki minkä jo mainitsin...
onkos sulla kans tosta 2.2.ta se ahdin? Vaihdoin kanssa, nyt tuntuu että herää vähän myöhemmin mutta vetää pitemmälle.
... onks tossa 2.2:sessa muuttuvasiipinen? mulla oli lähtökohta 82 hv. kyllä sen jo ajossa huomaa kun heppoja tuli 44 lisää ja vääntöö 140 nm... tietysti enemmänkin olis saanut tulla
joo onhan siinä sellainen, hyvä väännön lisäys sinänsä vaikka huippu tehot ei päätä huimaa.
niin onkos toi kuinka herkkä pienillä kierroksilla vanhaan verrattuna?
n.2000 rpm ni potkasee vähän ja ylhäällä on parempi veto kun vakiona... kuinka paljon sulla on voima lisääntynyt? minkälainen ahdonohjaus sulla on, onks se alipaineella niin kun vakiossa vai jouduitko muuttaan sen ylipaineella toimivaks?
laitoin keväällä omaan vectraan rosteriputken katista taaksepäin, keskiputki supersprintin yhdellä vaimentimella, takapönttö simonsin merkkikohtainen. Käyntiääni ei paljoa muuttunut, ei eroa onko takapönttö paikallaan vai ei joskuuntelee auton vieressä... perstuntumalla ahdin reagoi nopeammin kaasun, ja sisälle äänet rupeaa olemaan kohdallaan.
onkos toi lambda anturi katin kyljes?eikös katin mittane putken kappale kannata tehrä ja saa katin aina katsastukseen takaisin,ni ei tarvi tuhoilla pahemmin?ja sit jostain kuulin et turbolta kannattais lähteä alku vetämään esim.3"noin metrin pätkällä ja sen jälkee 2,5 putkella.tiä sit onko taikaa...