Halvimmat tuulilasit uusimaa/kymenlaakso?
Halvimmat tuulilasit uusimaa/kymenlaakso?
Eli mistä löytyy halvimmat tuulilasit? Omegaan etulasin tarviin.
Re: Halvimmat tuulilasit uusimaa/kymenlaakso?
Halvin ei ole paras vaihtoehto (ainakaan asennuksessa).
j.h
Hinnasta tinkien ja materiaalista säästäen.
j.h
Hinnasta tinkien ja materiaalista säästäen.
- Asco-vainaa
- 'Senator'

Materiaaleissa on eroja; Toiset naarmuttuu helpommin, hajoo helpommin.
Halvemmissa jos on huonosti taivutettu ne lasit tai on huono kalvo, niin ne ei pysy kiinni toisissaan ja sit vesi pääsee sinne väliin ja lasi harmaantuu. Ym.....ym.....
T: tuulilasien tekijä.
P.S. älkää kyselkö hintoja, mää oon vaan töissä siälä
Halvemmissa jos on huonosti taivutettu ne lasit tai on huono kalvo, niin ne ei pysy kiinni toisissaan ja sit vesi pääsee sinne väliin ja lasi harmaantuu. Ym.....ym.....
T: tuulilasien tekijä.
P.S. älkää kyselkö hintoja, mää oon vaan töissä siälä
Astra caravan 2.2 -01
Lääkitys! Ihmiselle!!
Lääkitys! Ihmiselle!!
- mustakaapu
- 'Kadett'

oon muuten joskus taivuttanu noita omegan laseja
erohan noissa lasien kestävyydessä tulee pussikkuudessa " eli ehkä kansakilellä kuperuudessa, kuperampi kestää paremmin " ja siinä kuinka jäähdytetään taivutuksen jälkeen, toi jäähdytys vaikuttaa tohon pintajännitykseen joka taas vaikuttaa siihen kuinka paljon kiveniskua yms ruutu kestää..ja se millä spekseillä tehdas päästää tuotteitaan myyntiin on sitten kans toinen juttu..
ei tietysti vastaa kyllä hirveesti alkuperäseen kysymykseen
erohan noissa lasien kestävyydessä tulee pussikkuudessa " eli ehkä kansakilellä kuperuudessa, kuperampi kestää paremmin " ja siinä kuinka jäähdytetään taivutuksen jälkeen, toi jäähdytys vaikuttaa tohon pintajännitykseen joka taas vaikuttaa siihen kuinka paljon kiveniskua yms ruutu kestää..ja se millä spekseillä tehdas päästää tuotteitaan myyntiin on sitten kans toinen juttu..
ei tietysti vastaa kyllä hirveesti alkuperäseen kysymykseen