Näytön häiriö kovemmalla volyymillä soittaessa....

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
Skelektor
'Senator'
'Senator'

Näytön häiriö kovemmalla volyymillä soittaessa....

Viesti Kirjoittaja Skelektor »

Juu pitää ihan kysyä et mikähän lie voi olla vikana, ku mulla on autossani erillinen dvd-soitin ja 7" näyttö. Niin muuten paketti toimii hyvin, mut täs vähän aikaa sit on tullut ilmiö et ku soittaa vähän kovemmalla volyymillä niin näytön kuvaan rupee tulemaan pikkasen häiriötä.
Olen uusinut kaikki virtajohdot tässä vähän aikaa sitten niin ei luulisi niissä olevan vika eli suoraan akulta tulee soittimeen ja näyttöön virta ja maa... Dvd soittimesta tulee Rca-video piuhan kautta kuva näytölle. Onko saatavan jossain alan liikkeissä jotain häiriö suotimia video puolen rca liittimiin?
Vastatkaa nyt viisaammat kysymyksiin, kiitän etukäteen.
Ps. Pitää kai täs joku päivä irrottaa soitin ja kahtoo kaikki virrat läpi. Pakkohan se on.......
JH.S
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja JH.S »

kaverilla oli kans joskus tietokoneen näytön kans samoja ongelmia, rupes kuva aaltoileen. minkälaisia häiriöitä on?
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Vilkkuuko esim ajovalot basson tahdissa? Jos, niin sitten viittais virranpuutteeseen.
Huono kontakti liittimissä, esim maa? Älä maadota akun miinukseen vaan runkoon.
Skelektor
'Senator'
'Senator'

nuhapumppu kirjoitti:Vilkkuuko esim ajovalot basson tahdissa? Jos, niin sitten viittais virranpuutteeseen.
Huono kontakti liittimissä, esim maa? Älä maadota akun miinukseen vaan runkoon.
Ei vilku ainakaan omasta mielestä auton valot basson tahtiin....
Pitää kokeilla tota maata auton runkoon laittaa...
Hokasin tos et mulla on nytten vahvistimen rca:t kiinni siinä video rca:aissa eli soittimessa on erikseen rca subwooferille ja front rca:t on video 1:sen kanssa samassa ja back rca:t video 2:sen kanssa samassa.
Eli mulla on nytten nuo vahvistimen rca:t kytketty video 2:sen rca:hin josta myös lähtee video signaali näytölle.
Et saattaa tuo olla se isoin häiriö ongelma omasta mielestä.
En tiiä sit muiden mielipidettä.
Mut täytyy kokeilla vaihtaa ne vahvistimen rca:t siihen subfoowerille tarkoitettuun rca:han.
Hirmu vaikee selittää mut toivottavasti saa joku selvää... :lol:
Skelektor
'Senator'
'Senator'

JH.S kirjoitti:kaverilla oli kans joskus tietokoneen näytön kans samoja ongelmia, rupes kuva aaltoileen. minkälaisia häiriöitä on?
Ei se varsinaisesti aaltoile, vaan jotain pikku häiriötä on vain... Ei oikein osaa selittää..
Mut käy jotenkin ilkeesti silmään esim. ku kahtoo leffoja jne...
Luu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Luu »

Mulla tekee ihan samaa. Epäilen vaan että tärinä aiheuttaa häiriöt, ei virta eikä signaali puoli.
Vastaa Viestiin