vai viel vittu toimivanKipakka kirjoitti:Kyl toi härö on ollut ihan alusta asti tossa konees ja vian epäilty olevan aivan jossain muual mut pakkasten tultua vast (selkis jos selkis)! Mä olen henk.koht. ite ollut alusta asti sitä mieltä että koko kone on täys pommi. No ehkä tosta autosta viel jokin päivä tulee ihan hyvä peli kun saa sen seisomaan ja upottaa siihen ihan vitusti rahaa, se vaan edellyttää et tää mamma saa mamma lomansa pidettyä, saa töitä ja hommaa toimivan ajoneuvon tai että tulee toi kovasti toivottu lottovoittoGoljat kirjoitti:pitkään se toimikin. vaiha mun kaa konetta ni saat ajaakkin tollanou herne
Omega MR6 *MYYNNISSÄ* 4300€
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
no vi**u tää mihinkään edisty kun ei tätä helkutin lättänää saa halliin kun on se latu sinne vähän huonohkossa kunnossaIle__ kirjoitti:Onko rojekti ejistyny. Näyttääkö kiekkamittari jo koneen kierrokset?
Ja oikeastaan seuraavat isommat muutokset tulee tapahtumaan vasta noin vuoden päästä (ehkä) riippuen emännän työtilanteesta
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
senverran sain jopa inspiraatiota et sain sen vaihdevälin lyhentäjän vihdoin ja viimein asenneltua ja oli niin kivaa et teen sen saman homman varmaan viikonloppuna uudestaan
ja olis varmaan samalla tehtävä jonkinmoinen keväthuolto ennenkuin eukolta alkaa työt. pitää vaan toivoa et saa lauantaina sen yber thyyning imprezan ajoon, tai samapa tuo eukko sen pöllii kuitenkin ja mun pitää tyytyä mäyrään 
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
sano älä muuta, mutta jos sitä lauantaina sais käydä kokeilemassa mikan uutta "lekaa" niin saatta omegalla ajo tuntua sen jälkeen aikas "tahmealta"Ville kirjoitti:Kyllä se siitä. Nyt sitä saa oikein laadukkaita ajokokemuksia kahdella jaappanin ihmeellä
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
tai sit omega voi tuntua todella liukkaalta menijältä...A.k.i kirjoitti:sano älä muuta, mutta jos sitä lauantaina sais käydä kokeilemassa mikan uutta "lekaa" niin saatta omegalla ajo tuntua sen jälkeen aikas "tahmealta"Ville kirjoitti:Kyllä se siitä. Nyt sitä saa oikein laadukkaita ajokokemuksia kahdella jaappanin ihmeellä
kaikella sillä liukastelulla.
Frontera A X22XE -96
E39 525 Touring -02
E39 525 Touring -02
Nyt saatiin Isukki todella äkäiseksi!!! Ensiks isukki vaihteli öljypohjantiivisteitä ja öljyjä toissaviikonloppuna --> Mamma ajeli autolla kelirikkotiellä ja sai öljypohjan halki.... Isukki korjaili viime viikonloppuna aiheuttamaani öljyvuotoa --> mamma ajoi sitten pienen kolarin tänään....
Harkitsin sitten tässä että, minun on varmaan yritettävä ostaa smurffi auto velimieheltä käyttikseksi ja jätettävä toi omppu isukin vapaa-ajan kulkineeksi
Vai pitäisikö sitä vielä katsoa mitä seuraavaksi käy ennen kuin luovuttaa
Vai pitäisikö sitä vielä katsoa mitä seuraavaksi käy ennen kuin luovuttaa