C- vectran 1.8 bensakoneesta pari kyssäriä
C- vectran 1.8 bensakoneesta pari kyssäriä
Moi,
Olen vähän miettinyt jos ostaisi käyttöautoksi tuollaisen C mallin GTS vectran, ihan pienellä koneella kun tulee kuitenkin kilsoja aika paljon niin mahdollisimman pienellä bensan kulutuksella pitäisi päästä...
Jokusella tuollaisella käynyt ajelemassa ja varsin mukavalta autolta tuntuu minun käteeni....
Onko tuo 1.8 kone ihan normaali jakoremmillä oleva kone ( 60t vaihtovälillä ) ?
Paljonko kulutus maantieajossa oikeasti? ( ei mitään autodatan tietoja... )
Mitäs tuollaisesta kannattaa tarkastella kun ostoaikeissa liikkuu....
Olen vähän miettinyt jos ostaisi käyttöautoksi tuollaisen C mallin GTS vectran, ihan pienellä koneella kun tulee kuitenkin kilsoja aika paljon niin mahdollisimman pienellä bensan kulutuksella pitäisi päästä...
Jokusella tuollaisella käynyt ajelemassa ja varsin mukavalta autolta tuntuu minun käteeni....
Onko tuo 1.8 kone ihan normaali jakoremmillä oleva kone ( 60t vaihtovälillä ) ?
Paljonko kulutus maantieajossa oikeasti? ( ei mitään autodatan tietoja... )
Mitäs tuollaisesta kannattaa tarkastella kun ostoaikeissa liikkuu....
-
Opel Astra
- 'Senator'

Re: C- vectran 1.8 bensakoneesta pari kyssäriä
Mun mielestä se on juuri tuolla hihnanvaihtovälillä.MakeTku kirjoitti: Onko tuo 1.8 kone ihan normaali jakoremmillä oleva kone ( 60t vaihtovälillä ) ?
Paljonkos sulle tulee kilometrejä vuodessa? Minkähintaista ja C-Vectraa oot ettimässä?
Nykyisin: Mercedes Benz C220Cdi Avantgarde -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
Ex: G-Astra 2.0i -00, C-Vectra 2.2 Dti -02, Seat Leon 1.9 Tdi -07, Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
-
Opel Astra
- 'Senator'

Siis onko noita 1,8-litran koneita kahta eri verisiota, toinen 60tkm ja toinen 150tkm hihnanvaihtovälillä? Mä olin nimittäin joskus katsomassa tuollaista 1,8-litraista C-Vectraa, mutta kiinnostus loppui siihen kun sain tietää, että siinä on hihnanvaihtoväli 60tkm. Eli onko ekoissa C-Vectroissa vaihtoväli eri kuin uusissa?
Nykyisin: Mercedes Benz C220Cdi Avantgarde -06