Huom jäsenet jotka eivät pääse jäsentiedote-alueelle tai ole
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Terve!
Olen ollut talvilomalla muutaman päivän, mutta laittelen Arille päivitettyä jäsenrekisteriä vielä tällä viikolla.
Paljon on tullut jäsenmaksuja suoritettua, mutta paljon on vielä kerholaisia, jotka jäävät seuraavasta postituksesta väliin tämän kuun lopulla, koska jäsenmaksu on edelleen maksamatta!
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF Staff
Olen ollut talvilomalla muutaman päivän, mutta laittelen Arille päivitettyä jäsenrekisteriä vielä tällä viikolla.
Paljon on tullut jäsenmaksuja suoritettua, mutta paljon on vielä kerholaisia, jotka jäävät seuraavasta postituksesta väliin tämän kuun lopulla, koska jäsenmaksu on edelleen maksamatta!
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF Staff
Kun ilmoitat minulle vielä oikean koko nimen, niin sitten onnistuu kun maksutieto on myös tullut minulle asti.On 2003-03-17 12:03, wille wrote:
Jospa saisi sen logon ja pääsyn aluelle, kun on maksettu jo...
Kiitoksia
Eli kaikille tiedoksi, tarvitsen seuraavat tiedot jäsenoikeuksien antamiseen:
1. Oikea koko nimi
2. Foorumin käyttäjätunnus
3. Tieto jäsenmaksusta kerhon tilillä
Näistä tiedot 1 ja 2 pitää jäsenen toimittaa minulle, tieto 3 tulee kerhon sisäkautta. Oikeudet tulevat sitten vasta kun kaikki kolme tietoa on minulla tiedossa.
-
0500_Ascona
- 'Admiral'

Ei se liian myöhäistä ole, "vanhat" jäsenet saavat jatkon 20 eurolla, korkeintaan tulee katkos mahdollisiin postituksiin ja vuositarran saa myöhemmin kuin muuten olisi saanut (aikaisin maksaneilla ne ovat jo).On 2003-03-20 13:55, 0500_Ascona wrote:
Myönnän myöhästyneeni maksamisesta, nyyh... Tyhjästä päästä kärsii koko alaruumis... Jaksan odottaa kyllä nöyränä oikeuksieni palautumista, en tosin pidätä hengitystäni....
Ensi kuun puolella alamme poistaa jäsenoikeuksia tämän vuoden jäsenmaksua maksamattomilta, mutta jopa senkin jälkeen on toki mahdollista jatkaa jäsenyyttä kerhossa. Jäsenmaksu kannattaa vain mieluummin maksaa näin alkuvuonna, jotta siitä saa parhaan ja pisimmän hyödyn.
-
leutoranta
- OCF Member 2023

-
janne hakala
- 'Kadett'

multa puuttuu ocf logo terv: jannehakala@yahoo.com
-
janne hakala
- 'Kadett'

-
Opelkadett