Tunari-82 kirjoitti:Tarkoitus olis kans tulla käymään.
Tuut sitten turbolla, eikö vain??
Saa nähdä ehtiikö ite paikalle ollenkaan. Hieman olis taas ohjelmaa viikonlopuksi lauantaina aamupäivästä Apparalle ja iltapäiväksi Lahteen hallituksen kokoukseen. Riippuu ihan kokouksen kestosta näkyykö meikäläistä sunnuntaina Pohjanmaalla
Tuli tuolla Vaasassa käytyä, kun olin muutenkin siellä suunnalla... Eipä siellä muita näkyny, joten join kahvit ja jatkoin matkaa...
Kannattaako noita Vaasan tapaamisia enää edes järjestää, kun sinne ei ketään tuu...
(Klamydian piisi pyörii päässä... )
PMM kirjoitti:Tuli tuolla Vaasassa käytyä, kun olin muutenkin siellä suunnalla... Eipä siellä muita näkyny, joten join kahvit ja jatkoin matkaa...
Kannattaako noita Vaasan tapaamisia enää edes järjestää, kun sinne ei ketään tuu...
(Klamydian piisi pyörii päässä... )
Sitä samaa täs ollaan mietitty, ku viimeks paikalla oli 4 autoa joista kaks oli seinäjoelta, yks Kauhajoelta ja ainoastaa yks Vaasasta, ja Meskaaki sai soitella et se kerkes paikanpäälle ja nykki kyseli itte perään eikä sit ollu ees paikalla, eli turhan reissun olisin tehny jos olisin lähteny matkaan.
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
omegalady kirjoitti:kiva siellä olis vaasassaki kaffitella mutta ei siellä koskaan ketään näy...aika yksin taidan olla taidanpa joskus tulla käymään seinäjoella
Kyllä sielä ABC:llä ainakin Meska ja Fotze käy aina sillontällön kahvilla, tai ainakin sillon kävivät, kun itse asuin vielä Vaasas. Ei muutaku enskuun alus nokka kohti Seinäjokea ja miittiin mukaan.
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)