Hockey Arena
Millä perusteilla tohon cuppiin pääsee? Voiko tonne luoda oman cupin?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Voisko joku guru väsätä meille ocf cupin? Itse ilmottaudun mukaan.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
National Cup eli NC pelataan erikseen jokaisessa maassa. Kaikki joukkueet 5. ja ylemmistä liigoista pääsee tähän turnaukseen (paitsi joukkueet jotka pelaavat jo World League'issa tai National Champions Cupissa). Koko turnaus pelataan yksittäisinä karsintaotteluina. Ottelut pelataan keskiviikkoisin. Pääsylipputulot jaetaan tasan joukkueiden kesken eikä otteluissa ole kotietua. Palkinkinto turnauksen voittajalle. Vain managerit joilla on sponsoripaketti.JPaVR6 kirjoitti:Millä perusteilla tohon cuppiin pääsee? Voiko tonne luoda oman cupin?
Ja mikä vittu sen suojaamattoman tilanne on? Yöllä meni sitten maalivahti kun siittä tuli kesken sopimuksen suojaamaton.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Sopimusta kun on pelaajalla alle 15 pv niin se muuttuu suojaamattomaksi etkä pysty laittamaan sitä siirtolistalle. Jos joku tarjoaa eräpäivään mennessä jotain siitä niin se on soronoo. Itse myös pystyy tarjoamaan.JPaVR6 kirjoitti:Ja mikä vittu sen suojaamattoman tilanne on? Yöllä meni sitten maalivahti kun siittä tuli kesken sopimuksen suojaamaton.
Mä yleensä tarjoan heti pelaajille uutta sopimusta kun alkaa lähentymään 15pv. Jos eivät suostu uuteen sopimukseen niin laitan myyntiin.
Born Dead, Buried Alive
Kiitos neuvosta. Tuolla oli muuten moni osio muuttunu englanninkieliseks. Ärsyttää kun mun paras vahti meni. Jäljelle jäi semmonen jolla taitoindeksi 46 ja vahtitaito 26, ja rahaa ei ole uuteen vahtiin. Ei sillä kuuhun päästä...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Lollista vaan! Ostimpa sittenkin veskan. Ti 62, vahtitaito 37. Hintakaan ollu kun 200000. On tästä yövuorosta jotain hyötyä kun pääsee pelaaja ostoksille yöllä millon kukaan ei ole korottamassa tarjouksia. Saas nähä mitä muita saan ostettua pilkkahinnalla. 
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Itse en juuri tämän takia ole saanut ostettua pelaajaa pitkiin aikoihin. Tästä johtuen olen yrittänyt kaapata suojaamattomia pelaajia ja silläkin saralla huonolla menestyksellä. Aina joku julli tarjoaa päivä palkkaa enemmänJPaVR6 kirjoitti:Lollista vaan! Ostimpa sittenkin veskan. Ti 62, vahtitaito 37. Hintakaan ollu kun 200000. On tästä yövuorosta jotain hyötyä kun pääsee pelaaja ostoksille yöllä millon kukaan ei ole korottamassa tarjouksia. Saas nähä mitä muita saan ostettua pilkkahinnalla.
Born Dead, Buried Alive
Miten saan parhaan mahdollisen hyödyn harjoittelusta kullekkin pelaajalle?
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Tämä on mullakin ihmettelyn aiheena. Harjoitus% on jokaisella aika alhainen. Tietty iäkkäämmistä ymmärrän ton harjoitus%:n vähyyden, mutta joku jossakin mulla nyt mättää.JPaVR6 kirjoitti:Miten saan parhaan mahdollisen hyödyn harjoittelusta kullekkin pelaajalle?
Tämä kausi alkanut päin peetä. Turpaan tulee joka matsissa
Born Dead, Buried Alive