http://www.autio.net/osat/3-14-gm.htm
Vectra B 2.5 V6 Sport - Uusia kuvia 1.7- *MYYTY*
Kannattaa.Faceliftit 8/99 alkaen ovat todella nättejä autoja, ja niitä saa sopuhintaan.
Mulla 1,5 vuotta ollut, 25tkm ajanut ja seuraavat viat on ollut:
-Nyki tasakaasulla, EGR tukkoon ja taas menee kuin ajatus
-Kakkonen tahmaa kylmänä, laatikkoöljyt pitäis kai vaihtaa.
-Käsijarrua saa säätää kerran vuodessa
Lisäkis vaihdoin takalevyt ja palat.
Huollot ovat ihan ilmaisia, siis ne mitä ei itse jaksa tehdä kuten öljynvaihto 39€ metroautossa
Hyvää:
-riittävän ripeä jopa X18XE1 koneella
-tyylikäs ja nykyaikainen vertaa esim saman hintaluokan E36 Bemari (hyi), ELI HIENO HINTAISEKSEEN
-Varusteet yleensä OK/hyvät
-Hyvä ja vakaa ajaa
-Varaosat ja huollot puoli-ilmaisia
Jakopään vaihto tulee keväällä eteen 295€ metrossa.ei paha hinta mielestäni.
Osta siis facelift jos ostat.Ja ruostesuojata kannattanee, itsellä oli ajettu 150tkm ilman suojausta eikä virheitä löytynyt, joten vedätin möhnät pohjaan ja koteloihin.
Mulla 1,5 vuotta ollut, 25tkm ajanut ja seuraavat viat on ollut:
-Nyki tasakaasulla, EGR tukkoon ja taas menee kuin ajatus
-Kakkonen tahmaa kylmänä, laatikkoöljyt pitäis kai vaihtaa.
-Käsijarrua saa säätää kerran vuodessa
Lisäkis vaihdoin takalevyt ja palat.
Huollot ovat ihan ilmaisia, siis ne mitä ei itse jaksa tehdä kuten öljynvaihto 39€ metroautossa
Hyvää:
-riittävän ripeä jopa X18XE1 koneella
-tyylikäs ja nykyaikainen vertaa esim saman hintaluokan E36 Bemari (hyi), ELI HIENO HINTAISEKSEEN
-Varusteet yleensä OK/hyvät
-Hyvä ja vakaa ajaa
-Varaosat ja huollot puoli-ilmaisia
Jakopään vaihto tulee keväällä eteen 295€ metrossa.ei paha hinta mielestäni.
Osta siis facelift jos ostat.Ja ruostesuojata kannattanee, itsellä oli ajettu 150tkm ilman suojausta eikä virheitä löytynyt, joten vedätin möhnät pohjaan ja koteloihin.
A4 Tdi
Mutta jos ostat kutoskoneella niin B1 voisi ehkä olla parempi vaihtoehto... On nimittäin parempi ajaa ennen faceliftiä koska ohjaus on muutettu aika tunnottomaksi niissä uudemmissa...
Ja jos on tarkoitus autoa rakennella niin ei siinä B2 Vectrassa paljoa eroa ole B1:seen...
Kuten ei tästäkään minun autosta oikeastaan erota kuin kontista ja takavaloista että kumpi malli on kyseessä... Ja nekin on helppo vaihtaa (tulee vaihtumaan jossain vaiheessa...)
Ja jos on tarkoitus autoa rakennella niin ei siinä B2 Vectrassa paljoa eroa ole B1:seen...
Kuten ei tästäkään minun autosta oikeastaan erota kuin kontista ja takavaloista että kumpi malli on kyseessä... Ja nekin on helppo vaihtaa (tulee vaihtumaan jossain vaiheessa...)
]B1 V6
Tosin nuo kulutuslukemat eivät voi pitää paikkaansa??!!
B2 2.0 Edition-100 juhlamalli
B2 2.0 sport
B2 2.2 5d
B2 V6 sport
Siinähän niitä.Oli tylsää niin tein puolestasi tutkimusta, pitäisköhän mun hankkia elämä??
B2 2.0 sport
B2 2.2 5d
B2 V6 sport
Siinähän niitä.Oli tylsää niin tein puolestasi tutkimusta, pitäisköhän mun hankkia elämä??
A4 Tdi
kontio kirjoitti:]B1 V6
B2 2.0 sport
B2 2.2 5d
B2 V6 sport
Noista toi eka vaikuttaa parhaalta vaihtoehdolta näin pikaisesti katsottuna...
Mutta hei, eiköhän tämä oo vähän väärä threadi noille?
Noniin nyt olis autossa Facelift umpiot ja samalla tuli laitettua niihin Philips X-Treme Powerit. Valotehoa tulikin ihan reippaasti lisää
Ja auton vasen kylki maalattiin uusiksi koska takaovi oli hieman eri sävyä muun auton kanssa.
Tässäpä olisi joitakin uusia kuvia autosta:
Facelift umpiot muutti aikalailla keulan ilmettä

Aika törkeältä näyttää 15" peltivanteiden kanssa

Valotehoa tuli kyllä kivasti lisää uusien umpioiden ja polttimoiden myötä

Edelleenkin peltivanteet näyttää kauheilta, varsinkin noin isolla ET:llä kun jää niin sisään

Huonolla kameralla otettuja kuvia

Subbari on vihdoinkin kiinni kontissa eikä liiku vapaasti

Yllättävän paljon jäi tilaa vielä konttiin subbarikotelon lisäksi. Vaikkakin elementti on 'kohtuu' järeä

Sisältä auto on soitinta vailla vakio, ainakin vielä tässä vaiheessa

Ja auton vasen kylki maalattiin uusiksi koska takaovi oli hieman eri sävyä muun auton kanssa.
Tässäpä olisi joitakin uusia kuvia autosta:
Facelift umpiot muutti aikalailla keulan ilmettä

Aika törkeältä näyttää 15" peltivanteiden kanssa

Valotehoa tuli kyllä kivasti lisää uusien umpioiden ja polttimoiden myötä

Edelleenkin peltivanteet näyttää kauheilta, varsinkin noin isolla ET:llä kun jää niin sisään

Huonolla kameralla otettuja kuvia

Subbari on vihdoinkin kiinni kontissa eikä liiku vapaasti

Yllättävän paljon jäi tilaa vielä konttiin subbarikotelon lisäksi. Vaikkakin elementti on 'kohtuu' järeä

Sisältä auto on soitinta vailla vakio, ainakin vielä tässä vaiheessa