Paljon maksaa jarruremontti MV6:seen?
- Undertaker
- 'Diplomat'

Paljon maksaa jarruremontti MV6:seen?
Ajattelin vaihdattaa Omegaani joka kulmaan uudet jarrupalat/levyt kun vähän tärisyttää perseessä kun jarruttaa. Varmaan mennyt joku jarrulevy huonoksi. Kauan ne ottaa korjaamoilla joka puolelle jarrujen vaihdosta? Ja kannattaako tohon jotain motonetin jarrulevyjä/paloja laittaa?
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
- Undertaker
- 'Diplomat'

-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
Sama homma, kaikissa käyttöautoissa ja siviiliviripeleissä tulee ajettua Motonetin rojuilla. Ainoa negatiivisia ajatuksia kerännyt tuote tähän mennessä on olleet jarrupalat, missä joissain tuntuu olevan aika huono kitkakerroin.
Jos on vaan autotalli niin pulaa remppa itse. Säästää sievoisia summia ja ei se homma ole kummoista.
Jos on vaan autotalli niin pulaa remppa itse. Säästää sievoisia summia ja ei se homma ole kummoista.
- Undertaker
- 'Diplomat'

Joo varmaan tuleekin vuokrattua joku nesteen TI-halli pariksi kolmeksi tunniksi ja vaihdan ite.ascona_hx40 kirjoitti:Sama homma, kaikissa käyttöautoissa ja siviiliviripeleissä tulee ajettua Motonetin rojuilla. Ainoa negatiivisia ajatuksia kerännyt tuote tähän mennessä on olleet jarrupalat, missä joissain tuntuu olevan aika huono kitkakerroin.
Muista tarkastaa liukujen toiminta!!!Undertaker kirjoitti:Joo varmaan tuleekin vuokrattua joku nesteen TI-halli pariksi kolmeksi tunniksi ja vaihdan ite.ascona_hx40 kirjoitti:Sama homma, kaikissa käyttöautoissa ja siviiliviripeleissä tulee ajettua Motonetin rojuilla. Ainoa negatiivisia ajatuksia kerännyt tuote tähän mennessä on olleet jarrupalat, missä joissain tuntuu olevan aika huono kitkakerroin.
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
- Undertaker
- 'Diplomat'

Eilen vaihdoin jarrupalat eteen ja taakse. Palat hain Metro-Autosta, eroa Motonetin tarvikkeisiin tuli vajaa 15€.Undertaker kirjoitti:Etupään liu´ut olivat jumissa toiselta puolelta viime katsastuksessa. .
Edessä kuskin puolella oli toinen liukutappi täysin jumissa. Ei ihme, että jarruteho oli heikohko..
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"