D2S xenonin kiinnitys umpioon??
D2S xenonin kiinnitys umpioon??
Eli millanen tuo kiinnitys noille on esim. B Ompussa mutta etenkin G Astra kiinnostaa, todennäköisesti molemmissa kyllä samanlainen. Olisko jollaki kuvaa tuosta kiinnityksestä??
Omissa umpioissa ei tullu matkassa tuolle xenon-hehkulle kiinnikettä ja kävi mielessä että jos sen tekis ite mikäli ei kauheen kallis ole erikseen mutta kuva malliksi olis aika jees...
Vai tietäiskö joku paljon tuo kiinnike maksaa erikseen ostettuna???
Jos sitä huomenna jo pääsis asenteleen nuo xenonit...
Omissa umpioissa ei tullu matkassa tuolle xenon-hehkulle kiinnikettä ja kävi mielessä että jos sen tekis ite mikäli ei kauheen kallis ole erikseen mutta kuva malliksi olis aika jees...
Vai tietäiskö joku paljon tuo kiinnike maksaa erikseen ostettuna???
Jos sitä huomenna jo pääsis asenteleen nuo xenonit...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
eli tällänen kuva löyty b ompusta, onko tuo hehku miten tuossa kiinni??? ei tajua tuosta kuvasta aivan heti 
http://img5.imageshack.us/img5/4695/dsc017926km.jpg
Tuleeko b ompun xenon-umpioissa matkassa tuo kiinnike vai pitääkö se ottaa vakioumpiosta???
http://img5.imageshack.us/img5/4695/dsc017926km.jpg
Tuleeko b ompun xenon-umpioissa matkassa tuo kiinnike vai pitääkö se ottaa vakioumpiosta???
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Täytyypä kävästä tänään metro-autossa josko tuon polttimon kiinnikkeen sais erikseen, harmi että jostain syystä sitä umpioiden mukana tullut.
No toinen ratkaisukin on tuohon kiinnitykseen mikäli tuota orggiskiinnikettä ei saa/älyttömän hintainen.
Sanotaanko näin että xenonit on jälkiasennusmallia suoraan tehtaalta
No toinen ratkaisukin on tuohon kiinnitykseen mikäli tuota orggiskiinnikettä ei saa/älyttömän hintainen.
Sanotaanko näin että xenonit on jälkiasennusmallia suoraan tehtaalta
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Jos osat on pitänyt tilata Saksasta saakka niin tuskin saat vielä perjantaiksi. Kestää vähintään sen luvatun viikon verran, näin ainakin omalla kohdalla.
Sopiiko kysyä minkä valmistajan umpiot olet hankkinut, kun ei ole tullut mukana kohtalaisen oleellisia olisia. Mulla olisi kuva Astran umpiosta takaa, jossa näkyy heikosti tuo rinkula. Voin lähettää kuvan mikäli kiinnostaa.
Sopiiko kysyä minkä valmistajan umpiot olet hankkinut, kun ei ole tullut mukana kohtalaisen oleellisia olisia. Mulla olisi kuva Astran umpiosta takaa, jossa näkyy heikosti tuo rinkula. Voin lähettää kuvan mikäli kiinnostaa.
Eli suomesta ostan nippelit ja perjantaiksi lupailtiin, saattaa tulla jo huomenna.(tulee saksasta pikana, tänään tilattuSilver kirjoitti:Jos osat on pitänyt tilata Saksasta saakka niin tuskin saat vielä perjantaiksi. Kestää vähintään sen luvatun viikon verran, näin ainakin omalla kohdalla.
Eli tilasin tuon rinkulan ja sit vilkkuhehkut koska niitä ei muualta näytä saavan ku merkkiliikkeestä ja jos saa niin se tieto olis tervetullutta.
Ja Depon umpiot on kyseessä, voihan olla että nuo hehkun kiinnitysrinkulat olis paketissa ollut mutta enää paha tarkastaa ku umpiot tullu jo useampia viikkoja sitten ja paketit roskissa(yritin kyllä kattella paketin sisältöä mutta ei sattunu silmään mitään). Onneksi nuo osat ei mitään älyttömiä tule maksamaan mutta suhteessa normihehkujen jne hintoihin ovat kalliita.
Onko sulla jälkiasennetut xenonit?? Millanen paketti sulla on, kenen umpiot jne..
Katsastuksen kans ongelmia??
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Jälkiasenteiset ovat. Itselle on myös Depon umpiot ja elektroniikka on Hellan tekeleitä. Paketti tuli aikoinaan hommattua Saksasta. Valojen korkeudensäätö toimii manuaalisesti, mutta se minun tapauksessa riittänee, koska autoni on rekisteröity 6/1998. Valot ovat siis lailliset. Eikä katsastusmieskään mitään ruvennyt valittamaan valoista.
ei mullekaan sanonu katsastuksessa mitään , ja mulla on sentäs xenonin H1 sarja vakio linssi umpiossa
näin vastattiin Aken tekniikkaosastolta kesällä mulle (postia lähetin sinne tammikuussa):
näin vastattiin Aken tekniikkaosastolta kesällä mulle (postia lähetin sinne tammikuussa):
eli manuaali valojensäätö riittää silloinTerve.
Toiminnaltaan automaattinen valaisimien korkeudensäätölaite tulee olla
kaasupurkausvalaisimin varustetussa 1.10.2000 tai sen jälkeen käyttöönotetussa
autossa.
Kyselin vuosikatsastuksen yhteydessä vielä varmuuden vuoksi tuosta korkeudensäätölaitteen toiminnasta xenonien kans ja tosiaan meinasivat että noista 2000vuoden autoista vasta automaattinen täytyy löytyä eli hyvä niin...veikka81 kirjoitti:ei mullekaan sanonu katsastuksessa mitään , ja mulla on sentäs xenonin H1 sarja vakio linssi umpiossa
näin vastattiin Aken tekniikkaosastolta kesällä mulle (postia lähetin sinne tammikuussa):eli manuaali valojensäätö riittää silloinTerve.
Toiminnaltaan automaattinen valaisimien korkeudensäätölaite tulee olla
kaasupurkausvalaisimin varustetussa 1.10.2000 tai sen jälkeen käyttöönotetussa
autossa.
Ja eilen tuli sit asenneltua xenonit keulaan...
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Valokuvio on hieman erilainen mitä tuossa sun autossa, ei nouse niin jyrkästi se valokuvio siitä keskeltä. Huomattavasti loivempi nuosu mutta selvästi nähtävillä, tuosta mulla ei oo nyt kuvaa mutta lampuista löytyy hämäräkuva..veikka81 kirjoitti:laitappas muutama kuva tänne niin näkis miltä ne näyttää, par kuvaa vaikka edestä päin ja pari seinää vasten otettua
Ennen:

Jälkeen:

[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]