Voi poistaa.

Keskustelua Opeleista
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Annoit hyvän auton vaihdossa. Toivottavasti saat oikeutta.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

noh tuon AKE:n hommelin tiesinkin ja netistäkin ne löytää plus kaikkea muuta pikku tietoa pelkän rekkarin avulla, mut se vaan on maksullinen palvelu. Mut aattelin että löytykö ne originaali kilsat jostakin muualta, Esim uudemmissa volvoissahan jää kilometrit muistiin johkin piirilevylle vaikka otat koko helvetin mittarin pois autosta
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Nieminen kirjoitti:Poliisiin olen ottanut yhteyttä joten huomenna menen 9.30 tuon Pösön kanssa sinne(kuvaavat auton)
Saa nähdä että miten asiassa käy...meinaa kauppaa tehdessä mukana oli 4kpl todistajia :wink:
Tämä myyjä on ennenkin kuulemma ollut poliisien kanssa tekemisissä tälläisissä asioissa :D
Hyvä,että asia etenee kuitenkin! :)
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

mutta mites ton aken mittarilukemien kanssa jos käyttää yksityisillä kats konttoreilla aina?
ainakin joensuussa K1 katsastajat ei ota kilometrejä minnekkään ylös!
kenus
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kenus »

ft-990 kirjoitti:
kenus kirjoitti: Muistan kun aikanaan Tavoite-autolla Turussa oli mainos-autona liikkeessä 600tkm ajettu Nissan Sunny.

Voi olla että istut kultakimpaleen päällä,ja teet vielä hyvät kaupat ku myyt tonne maahantuojalle:P
Juu,muistan kanssa tuon Sunnyn mutta lukema kyllä oli 801 tkm :o

Juu,samaa lotkotinta tarkoitin,lausuin sen kilometrimäärän vaan eritavalla,eli krijotusvihre :oops:
kenus
'Kadett'
'Kadett'

Yksi vaihtoehto on myös soittaa entiselle/entisille omistajille,joilla auto siis aiemmin on ollut,heillä kun yleensä ei ole suurempaa syytä enää peitellä auton mahdollisia vikoja etc.Olin itse jokin aika sitten aikeissa ostaa autoliikkeestä 240tkm ajettua Diesel Vania,jossa oli huoltokirjat etc. Soitin kuitenkin edelliselle omistajalle tiedustellakseni mitä autoon vuosien varrella on tehty.Omistaja kehui Vania kovasti ja sanoi siinä ostohetkellä olleen 280tkm mittarissa,itse hän oli ajanut sillä 270tkm täysin vaivatta,eli hyvä auto kuulema oli?Kun kerroin kaverille nykyisestä mittarilukemasta,huoltokirjoista jne,jne repesi kaveri nauruun ja totesi että auton alkuperäinen huoltokirja on kyllä vieläkin hänellä ja mittarissa oli yli 550tkm hänen vaihtaessaan auton toiseen kyseisessä liikkeessä :evil:

Näitä vastaavia juttuja on varmasti lukemattomia,eli kyllä aika tarkkana saa välillä olla.
Lisättäköön vielä että Vani oli yleisilmeeltään hyvin siisti eli siksi en itse edes osannut epäillä kilometrien paikkansa pitävyyttä.Hinnoittelu tosin vastasi 240tkm ajettua Vania.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Yksi vaihtoehto on myös soittaa entiselle/entisille omistajille,joilla auto siis aiemmin on ollut,heillä kun yleensä ei ole suurempaa syytä enää peitellä auton mahdollisia vikoja etc.

mites sitten ku se entinen omistaja on ruuvannut sitä mittaria joten silloin sillä olisi salattavaa ettei ole ite kusessa
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

veikka81 kirjoitti:Esim uudemmissa volvoissahan jää kilometrit muistiin johkin piirilevylle vaikka otat koko helvetin mittarin pois autosta
Ja vähän vanhemmissakin, mutta ihmiset ne on nuokin vehkeet rakentanu, että eiköhän niitä sopivia laitteita löydy, jos haluaa mittariaan ruuvata....

Allekirjotuksen vollessa piti ajotetokoneen ja mittarin lukema kilsan tarkkuudella paikkaansa. Se on eriasia pitääkö ne paikkaansa... :roll:
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
nall3
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nall3 »

hienosti ruuvattu pösö!meillä kävi erään maasturin kanssa että oli just leimattu ja maalattu ja muutenkin piti olla hyvä niin eka sade ni oli maalipinnan alla vettä!!!!takaluukku ei meinannu aukee ja sit kun sen sai auki niin eipä menny enään kiinni...kori oli tippunu alaspäin noin 4cm...eli niin prkl mätä!liikkeestä oli tää kuitenkin ostettu niin pari soittoa sinne ja uhkailee hannu karpolla jne... niin johan liike suostu purkaa kaupan!!!tää ei onnex oo itelle käyny mutta kaverille!!!yksityiseltä jos ostaa "fixatun"auton niin siinä on suhteellisen samat oikeudet kuin liikkeen kanssa tehdyissä kaupoissa.jään seuraamaan taustalle miten käy!onnea!
V6 2.8
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja V6 2.8 »

Pitikö mennä Ooppeli vaihtamaan pösöön. Ei se ainakaan paremmaksi muutu
vaikka kuinka antaisi välirahaa...
- Insignia Sports Tourer B15SFT -18
- Astra J GTC 200 1.6T -14
kenus
'Kadett'
'Kadett'

veikka81 kirjoitti:
Yksi vaihtoehto on myös soittaa entiselle/entisille omistajille,joilla auto siis aiemmin on ollut,heillä kun yleensä ei ole suurempaa syytä enää peitellä auton mahdollisia vikoja etc.

mites sitten ku se entinen omistaja on ruuvannut sitä mittaria joten silloin sillä olisi salattavaa ettei ole ite kusessa
Sit ei varmaan auta ku todeta niinkuin viestiketjun aloittaja :lollis:

Onhan huijareita aina ollut ja aina tulee olemaan,itsekin olen joskus huijannut muijia baarissa kun olen vokotellut niitä mukaan,ja vielä uudelleen samana yönä kun siitt...ni on ollut ko.muijan suussa,että varmana en tule suuhun ja silti olen tullut :D
Kipe
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Kipe »

*** reps & kops ***

Jos valitaan vuoden Off the topic -kommentti, tämä on minun ehdokkaani :lol:
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

Kipe kirjoitti:*** reps & kops ***

Täysin samaa mieltä :no:
kenus
'Kadett'
'Kadett'

tursas kirjoitti:
Kipe kirjoitti:*** reps & kops ***

Täysin samaa mieltä :no:
Toi mun edellinen oli sentään"selkeä"vastaus kysymykseen,joka liittyi selkeästi tähän topiciin,ja oli kaiken lisäksi vielä osoitettu luullakseni mulle.
Toi sun kommenttis,ei taas liity tähän topiciin sitten millään lailla,niin muuten kuten ei tämäkään.

Nämä
-täysin samaa mieltä
-niinpä
-just niin
-juuri näin

kommentit on ehkä värittömintä tekstiä jota foorumeissa saa/voi lukea.Siks halusin tässä avautua(helpotti)

Tämä oli jo selkeesti off-topic,eli ehkäpä tästä jollekin oma"ehdokas"?
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

noh, mitenkäs tämä auto huijaus nyt on edennyt vai onko tehty jo päätöksiä ja asia ratkaistu
Vastaa Viestiin