Kadett C -75 -MYYTY-

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

vähän asian vierestä. Joku myi dynamiitti.comissa ATS CUPit 40 eurolla... :o
Astra F
Golf III
HD ratikka
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja maria_a »

Jaku kirjoitti:siisti Kadetti, mutta käy hakeen "vanhat" kilvet...ei oikein istu noi eu-malliset... :x
Joo tarkoitus on todellakin laittaa vanhanmalliset kilvet. :D Ensihätiin leikkaan huomenna levyleikkurilla nuo "tähtiliput" pois noista :lol:
"Olin tulossa tuolta ja menossa tuonne..."
Jani_m
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jani_m »

Nyt on kadetti vähän matalampi. :D Pari päivää sitten kävin romauttamassa sen :wink:
-Tähtipyörä-
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

No nyt on kadetissakin ralliratti sitten paikoillaan, kun saatiin eilen haettua napa... Ylimääräiseksi jäi puuratti opelin navalla, joka on myytävänä... kuvia saa sähköpostin kautta. :)
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Nyt on sitten tuo lyhennetty ja huono vaihdekeppikin saamassa kenkää, kun tilalle löyty lyhyt keppi ja aivan alkuperäinen... :lol: Niin ja kierroslukumittari sai poistua raitisilmasuuttimen reiästä!! Sen saa ostaa, jos joku haluaa... :wink:
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Eilen ostettiin kadettiin pioneerin mp3-soitin tuon nykyisen "kiikarimankan" tilalle. Samalla vaihtuu hattuhyllylle pioneerin kaiuttimet nykyisten vanhojen laatikkokaiuttimien tilalle. :wink:
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Päivitellääs tätäkin hiukan..Nyt ois hommattuna festival-vanteet jotka tullaan levennyttämään. Eteen tulee hiukan vähemmän reunaa kuin taakse, ja sitten vanteet tulee alkuperäisväritykseen. Tarkoitus olisi myös vaihtaa vaihdekeppi alkuperäiseen koska sen on joku katkaissut ja siinä on sellainen tosi surkea tarvikenuppi :evil: Sellaista tällä erää....
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Kadett sai eilen uuden omistajan...
one
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja one »

Juups, lainaan vähän tätä topicia valoittaakseni auton nykyisestä tilasta (jos se nyt jotain sattuu kiinostamaan..).

Elikkäs auto meni tänään talliin talvehtimaan. Eli tänä talvena sitä ei ainakaan suolata yhtään.
Kummosia tuolle autolle ei ole tullu tehtyä. Jarrut laitatin :oops: kuntoon siitä ennen katsastusta, josta selvittiinkin huomautuksitta. Toki noi renkaat siihen tuli hommattua ihan alkutekijöiksi.
Nehän on siis ATS Classicit 13" leveyttä on 7" ET takana 3 ja edessä 10. Kumeina luonnollisesti 175/50 mukavuusihmeet. :lol:
Niin ja "hattuhyllyn" väsäsin siihen, kun piti jonkunlaiset ämyrit saada paikalleen. Se nyt on sellanen viritys, mutta säilyipähän hattuhylly reijättömänä.
Juu ja "uudet vanhat" kilvet hommasin kanssa.
Että semmosta.

Laitanpa tuohon vielä tuollaisen http://opel.desteem.org/thumbnails.php?album=450
Toivottavasti toimii.

Joo, ja bensaluukkutouhua ei ole vieläkään paikalla. Saranat on tilauksessa ja eiköhän se luukkukin vielä jostain löydy. Siis löytyy. :wink:

-(z)-
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

alkaa mennä homma oikeaan suuntaan... :lollis:
Todennäköisesti väärässä.
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

aika rämeen näkönen! 8)
one
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja one »

Kiitoskiitos.

Alkujaan maalasin nuo vanteet "väliaikaisesti" mattamustalla, tarkotuskena talvella lasikuulapuhalluttaa ne ja kiillottaa/maalailla. Nyt kun on koko kesän kahtellu noita koko mustia vanteita niin mun silmään ne näytää aina vaan paremmilta, että saa nyt nähä tuleeko niille tehtyä mitään..
Talven aikana yritän kahtella autoon ainakin uuden takapuskurin ja konehuoneen puolelle pitäis kahtella jotain kaasaritouhuja jos vaikka sais vähän äkäsemmän tosta koneesta. Vaikka on se nytkin jo aika äkänen, varsinkin noilla välityksillä (renkaat). :lol:

-(z)-
mustavihannes
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja mustavihannes »

Witja, onpas simppeli mutta nätti C-Kanootti! :o Vanteet sopii kyllä kuin nenä päähän, ihan jo tuollaisinaankin! -(z)-
Vastaa Viestiin