Germanlookkia astra f sedanissa Saksassa
Germanlookkia astra f sedanissa Saksassa
Hyviä kuvia muistakin opel malleista
http://www.riechert-racing.de/de/Galeri ... 6_Zoll/_3/
GSI-The Real Thing & ST wagon
sou? itelläkään ei oo ton enempää! omaan autoon oon haaveillu s2 editioneita 16*9-10" eli Porsche lookia pirunkalliita vaan noi koottavat! toinen olis sitte rh:n rh zw1 tai zw3 17":na ja 9-10" leveenä ja leveellä reunuksellakurttu kirjoitti:Nätti kori ja maali tossa, mut typerän näköset pyörät.
Joustovaraa max 10mm.
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
niin on...levanen kirjoitti:Onhan tuo kyllä keulasta ruma ku rullatuoli. Karsean näkönen kun etuvilkut on ummessa.
kokeilin tos omaan shaper champpeja jotka tulee mun vectraan maavara on asiallinen jos nämä laittas nii joutus vielä levikiekot laittaan
etupalkista maahan 4,5-4cm sivuhelmoista maahan 6,5cm
takakaaret on levittämättä ja etukaaret hiontaa vaille

Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
-
Osku
mulla on ainaki todella jäykkä toi oma fk... onnex on joustavat penkitOsku kirjoitti:Jep. Saa olla aika jämäkkä alusta, jottei joka kuopassa pyörä nappaa lokariin kiinni.kurttu kirjoitti:Joustovaraa max 10mm.
yläpää pitäs tehdä säädettäväksi, camperi on jo nii paha et suunnilleen kahdet renkaat sais kesälle laittaa...
periaatteessa ja käytännössäki keula on säädettävä (kynätolpat) mutta aina se jää ala-asentoon minkä sitä itelleen voi!
Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut