Senator 3,6 TT
tää on WANHA JUTTU jo!

Harmittaa kun en ehtinyt silloin yks viikonloppu koeajolle kun olit käymässä. Taitaa jäädä sekin ens kesälle..
Toisaalta, eihän Senu siellä tallissa pelkästään pölyttymässä talvehdi. Ens kesänä sit entistäkin ehompana.
Tuskin näitä kovin paljoa vastaan tulee, niin Suomessa kuin muuallakaan maailmalla. Tuon pelkän Lotarin tekniikan hinta kun oli jo viisi numeroinen luku...
Ja on se kiva kun on jo nytkin teholukemat lähempänä tuhatta kuin nollaa! Voi perkele että oon kateellinen sulle Pete!!
Tee nyt mulle edes lohdutukseks ne lambo saranat!

Harmittaa kun en ehtinyt silloin yks viikonloppu koeajolle kun olit käymässä. Taitaa jäädä sekin ens kesälle..
Tuskin näitä kovin paljoa vastaan tulee, niin Suomessa kuin muuallakaan maailmalla. Tuon pelkän Lotarin tekniikan hinta kun oli jo viisi numeroinen luku...
Ja on se kiva kun on jo nytkin teholukemat lähempänä tuhatta kuin nollaa! Voi perkele että oon kateellinen sulle Pete!!
Tee nyt mulle edes lohdutukseks ne lambo saranat!
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

BMW e46 ///M3 Cabrio '01

K2Ri kirjoitti:
Tee nyt mulle edes lohdutukseks ne lambo saranat!![]()
![]()
Joo sopii ihan kipeen hyvin senatoriin...
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
No kalipraan ne sopiikin.. ekana tuli vaa mieleen että senatoriin kun ei ihmeempiä mainintoja calikasta..Pinohiiri kirjoitti:eiköhän tossa tarkotettu calibraa...Virimies kirjoitti:K2Ri kirjoitti:
![]()
Joo sopii ihan kipeen hyvin senatoriin...
- Rusko Motorsport -
-
irmscher4000i
- 'Senator'

Pinohiiri kirjoitti:mites tää töpikki on ohi päässy.Onnee vaa että on nyt oikeesti oikeesti laillinen peli!
![]()
tossa jotain räpsäsemiäni kuvia yyteristä. omistajakin taitaa ekassa kuvassa jotain kovasti selitellä.joo ilokaasua otetaan tossa keuhkoihin et rupee kulkee!
http://personal.inet.fi/cool/vectrastyle/Ocfyyteri2006/ocf_yyteri_06023.jpg
http://personal.inet.fi/cool/vectrastyl ... _06026.jpg
http://personal.inet.fi/cool/vectrastyl ... _06024.jpg
-
irmscher4000i
- 'Senator'

joo täytyy tulla tässä viikon lopuks sun riesaks ni pistetään lahti ja hollola sekasik!Miksu. kirjoitti:Tuuhan Pete poikkeilee.
Mobile.de sivuilla oli kerran myynnissä yksi Irmscher Senator Lotuksen tekniikalla, siinä oli vielä ahtopainemittari yhdistetty omaan mittaristoon eli mittari oli kierroslukumittarin asteikon alapuolella. Vanhassa tietokoneessa on siitä kuvia, täytyy koittaa kaivaa.
Minkäköhän takia porukka edes epäili tuota katsastus hommaa?
-
irmscher4000i
- 'Senator'

kyl sä kyytiin viel kerkeet älä hätäileK2Ri kirjoitti:tää on WANHA JUTTU jo!![]()
Harmittaa kun en ehtinyt silloin yks viikonloppu koeajolle kun olit käymässä. Taitaa jäädä sekin ens kesälle..Toisaalta, eihän Senu siellä tallissa pelkästään pölyttymässä talvehdi. Ens kesänä sit entistäkin ehompana.
![]()
![]()
-
irmscher4000i
- 'Senator'

-
irmscher4000i
- 'Senator'