miten saan autoni tänne

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
päälikkö
'Senator'
'Senator'

miten saan autoni tänne

Viesti Kirjoittaja päälikkö »

niin miten saan autoni kuvat tuonne jäsenten autoihin?
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Ootkos Opel Club Finlandin jäsen? Ei näy olevan lippua nimimerkin alla.

Foorumin jäsenyys ei ole sama, kuin kerhon jäsenyys ja tuo jäsenautogalleria on vain kerhon jäsenille.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
päälikkö
'Senator'
'Senator'

olen ja sen lipunkin muuten haluaisin -(z)-
NOesc
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja NOesc »

siellähän ne toiminta-ohjeet on jäsen-auto galleriassa(sillä sivulla missä valitaan auton malli), siitä vain tavaamaan... -(z)-
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
päälikkö
'Senator'
'Senator'

jep löyty jo :D :D
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

päälikkö kirjoitti:olen ja sen lipunkin muuten haluaisin -(z)-
sama täällä vaikka laittanut sähköpostia mutta ei oo lippua näkyny eikä pääsyä tonne jäsenalueelle...
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
-VMK-
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja -VMK- »

Jartsa kirjoitti:
sama täällä vaikka laittanut sähköpostia mutta ei oo lippua näkyny eikä pääsyä tonne jäsenalueelle...

ata kirjoitti:Jäsentiedotteita pääsee taas lukemaan vasta sen jälkeen kun nimi löytyy ensin tuolta rekisteristä ja kun on ilmoittautunut sinne sähköpostilla minulle. Ilmoittautumiset pysyvät tallessa muutaman kuukauden ja niistä tarksitetaan että löytyykö tiedot kerhon jäsenrekisteristä viikon-parin välein. Eli siis kun laskee nämä yhteen, niin siinä siis saattaa mennä useampiakin viikkoja ennenkuin on täydet jäsenoikeudet täällä foorumilla. Jäsenyys on voimassa heti kun tiedot löytyvät rekisteristä, vaikkei vielä olisi saanutkaan foorumin jäsenoikeuksia.
Astra GTC Turbo
BMW 530 XD
päälikkö
'Senator'
'Senator'

-VMK- kirjoitti:
Jartsa kirjoitti:

ata kirjoitti:Jäsentiedotteita pääsee taas lukemaan vasta sen jälkeen kun nimi löytyy ensin tuolta rekisteristä ja kun on ilmoittautunut sinne sähköpostilla minulle. Ilmoittautumiset pysyvät tallessa muutaman kuukauden ja niistä tarksitetaan että löytyykö tiedot kerhon jäsenrekisteristä viikon-parin välein. Eli siis kun laskee nämä yhteen, niin siinä siis saattaa mennä useampiakin viikkoja ennenkuin on täydet jäsenoikeudet täällä foorumilla. Jäsenyys on voimassa heti kun tiedot löytyvät rekisteristä, vaikkei vielä olisi saanutkaan foorumin jäsenoikeuksia.

kyllä on sähköpostejä muutama laitettu, mut ei mitään ole kuulunu ja rekisterissä olen ollu jo tovin kyl täs rahoilleen haluais vastinetta :evil: :evil: :evil: ei herneitä sit, tai ihan miten vaan :P :P
-VMK-
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja -VMK- »

Samaa se mieki oottelen mutta ku ei oo kiire mihinkään. :)
Astra GTC Turbo
BMW 530 XD
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Tällä viikolla taas laitetaan jäsenoikeuksia foorumille niille joilta on maili tullut (tosin huom. mailin kanssa on ollut ongelmia kun käyttämäni kaupallinen webmailpalvelu oli myyty toiselle firmalle ja siellä on muutettu ja vaihdettu kaikki toisenlaiseksi ja saattaa olla että osa maileistakin on kadonnut) ja joiden tiedot löytyvät viimeisimmästä jäsenrekisteristä.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

ata kirjoitti:Tällä viikolla taas laitetaan jäsenoikeuksia foorumille niille joilta on maili tullut (tosin huom. mailin kanssa on ollut ongelmia kun käyttämäni kaupallinen webmailpalvelu oli myyty toiselle firmalle ja siellä on muutettu ja vaihdettu kaikki toisenlaiseksi ja saattaa olla että osa maileistakin on kadonnut) ja joiden tiedot löytyvät viimeisimmästä jäsenrekisteristä.
Nyt on laitettu niille joiden mailit sain vihdoin tuolta mailipalvelustani, osa maileista puuttuu vieläkin, mutta ainakin mailifirma pahoitteli tuota ongelmaa ja korvaa 4kk ilmaisella käyttöajalla... kaupallinen ja maksullinen maili kun on kyseessä. Koitan kaivaa vielä puuttuvat tuoreemmat mailit jollain toisella mailiohjelmalla mahdollisimman pian. Nyt on siis laitettu oikeudet niille joiden mailit tulivat perille tuohon mailiini ennenkuin muuttivat systeemiä siellä sekä privaviestillä ilmoittaneet.
grz
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja grz »

Hmm, mun postit ei ilmeisesti tullu.
Jäsenyys maksettu 16.10.06 ja maili lähetetty ohjeiden mukaisesti.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

grz kirjoitti:Hmm, mun postit ei ilmeisesti tullu.
Jäsenyys maksettu 16.10.06 ja maili lähetetty ohjeiden mukaisesti.
Joo, viimeisen muutaman viikon kaikki mailit ovat vielä serverillä (toivottavasti) kun käyttämäni mailiclientti lakkasi toimimasta samalla tavalla, enkä ole uudistuksen jälkeen sieltä löytänyt edes POP3-asetuksia. :( Ties vaikka olisivat poistaneet kokonaan? Täytyy koittaa ehtiä asentaa toinen mailiclientti jolla pääsen hakemaan nuo uusimmat mailit kerhon serveriltä.
Vastaa Viestiin