ashteroth kirjoitti:Milläs miehistöllä sitä nyt oikein pelattiin ku nollille jäit
3 äijää lisää sairastuvalle. Heti rupesi äijiä loukkaantumaan kun nostin harjoitteluprosentin 100:n. Tiputin sen 85%, tiedä sitten onko tuolla väliä mutta ainakin vahva on epäilys.
Kakkosmiehistö oli kentällä. On ne sentään yleensä maalin tai kaks saanut aikaiseksi, mutta nyt kaaduttiin tuohun sun maalivahtiin. Aika kova veskari vissiinkin on kyseessä, taitoindeksikin 139.
Mulla on ykkösveskalla 101
Itellä kun oli tuo harj.pros sata, niin äijiä oli ihan pirun usein loukkaantuneina. Nyt se on ollut jo pitkään 88%, eikä juurikaan loukkaantumisia ole tullut.
Arvasin että kakkosmiehistö. Mulla tosiaan loukkaantumisten takia sekamiehistö.
Juu, toi mun ykkösveska on ihan jees. Maalivahti arvo: 77 ja nopeus: 42. Muistaakseni vielä oma junnu.
No niin, epäilykseni sai sitten vahvistuksen. Nyt täytyy kyllä odotella äijien tervehtymistä ennenkuin lisää ystävyysotteluja. Kun näin tapahtuu, niin pistän tilt haasteita useita.
Hei! Muuttuuko maalivahtien heikot kohdat? Sillä vaan meinasin että vois pitää vähän kirjaa noista peleistä. Helpottais kun vois kattoo ennen peliä että "ahaa, viimeks suunnattiin kilven puolelle ja kaikki meni, laitanpa sillain". Taas alkaa uus kausi. Jos olis parempi ,kuin kahdeksas. Tavoite on pysyä sarjassa VII.32. Onnea kaikille!
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka... www.samatsukat.fi
JPaVR6 kirjoitti:Hei! Muuttuuko maalivahtien heikot kohdat? Sillä vaan meinasin että vois pitää vähän kirjaa noista peleistä. Helpottais kun vois kattoo ennen peliä että "ahaa, viimeks suunnattiin kilven puolelle ja kaikki meni, laitanpa sillain". Taas alkaa uus kausi. Jos olis parempi ,kuin kahdeksas. Tavoite on pysyä sarjassa VII.32. Onnea kaikille!
Maalivahdin heikoimman kohdan saa ilmeisesti scoutattua. Tämähän tietty maksaa. En tosin ole varma ollenkaan.
Tänään tosiaan uusi kausi sarjassa IV.5. Tavoite on säilyä. Tsemppiä kaikille.
ashteroth kirjoitti:
Tänään tosiaan uusi kausi sarjassa IV.5. Tavoite on säilyä. Tsemppiä kaikille.
mä pelasin viime kauden tos samassa sarjassa noit (suurinpiirtein) samoja joukkueita vastaan mut ei hyvin menny tipahdin hakee vauhtia sit V.10 liigasta...
Juhi kirjoitti:mä pelasin viime kauden tos samassa sarjassa noit (suurinpiirtein) samoja joukkueita vastaan mut ei hyvin menny tipahdin hakee vauhtia sit V.10 liigasta...
No katohan vaan. Mikäs sun tiimin nimi on? Mun työkaveri pelasi tossa iv.5 viimekaudella ja nyt tipahti v.10. Sen tiimi on Pappilan Panthers. Just aamulla irvistelin sille että miksi se meni tippumaan, olisi saatu työpaikka kahinat pystyyn
ashteroth kirjoitti:
No katohan vaan. Mikäs sun tiimin nimi on? Mun työkaveri pelasi tossa iv.5 viimekaudella ja nyt tipahti v.10. Sen tiimi on Pappilan Panthers. Just aamulla irvistelin sille että miksi se meni tippumaan, olisi saatu työpaikka kahinat pystyyn
Alavus Thrashers, juu Panthers oli viime kaudella 14. ja mä 15.