läpinäkyvä konepelti??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

no sä varmasti alan asian tuntevana teet mulle kyseisen kone(muovi)pellin?? sano hintasi??
Bimmer
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Bimmer »

On 2003-03-08 11:10, rasmus wrote:
en kyl ole koskaan kuullut että muoviakin voi hitsata... mut no nyt olen tämänkin asian viisaampi :smile: millä hitsivehkeellä muovia voi hitsata??

<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2003-03-08 11:11 ]</font>
Säädettävä tehoisella kuumailmapuhaltimella jossa on ohut puhallinpilli. Lisäaineena toimii hitsattavan kohteen kanssa samanlaatuinen muovisuikale.
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

kyl se täytyy yhdestä palasta tehdä jotta varmasti pysyy kirkkaana. ei saa tule mitään saumoja eikä ryppyjä... :) tosin vois ton orkkis pellin hiilikuidullakin päällystää vois olla ihan siisti.. vai?

<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2003-03-09 17:56 ]</font>
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

Ymmärtääkseni hiilikuitua käytetään kilpavehkeissä siksi että se on kevyttä ja kestävää. Mutta jotenkin tuntuu ettei auto juurikaan kevene jos orggis pellin päällystää hiilikuidulla. :smile:
Jokainenhan tekee tyylillään.
kadettgsi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kadettgsi »

Itse olen tehnyt yhden hiilikuitu päällysteisen kadetin konepellin, ihan erikoisen näköinen kun on kunnon lakka päällä. Todellisen pelkästä hiilikuidusta tehdyn konepellin hinta oli aivan tähtitieteellisiä summia, joten oli tyydyttävä "replikaan". Kyseinen konepelti saattaisi olla jopa myynnissä, tai voihan niitä tehdä lisääkin...
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

tarkoitus ei ole keventää vaan tehdä näyttävän näköinen :smile: mitä olis pellillä hintaa jos sen sulta ostaisin??
Vectra B2 caravan
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

Mitenkäs muuten mahtaa viranomaiset suhtautua, jos konepellin tilalla onkin tuollainen muoviläpyskä? Eli siis, saako käyttää liikenteessä??
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

ei kai ne siihen mitään sano...? onhan lasikuituinen konepeitto ainakin laillinen.
Vectra B2 caravan
Vastaa Viestiin