Kertokaapa nyt kauhutarinanne/ongelmanne kestovahatuista autoista!
Hyvät puolet on tiedossa, samoin monet mahdolliset ongelmat, nyt vaan haluan tietää todellisia, toteutuneita pulmia.
Kestovahauksesta
edellinen oli kestovahattu...
Joku on joskus neuvonut, että niin raa-alta kun se kuullostaakin, hyttyssienellä lähtee näppärästi kaiken maailman kesäskodomit ja ömminkäiset myös peltipinnoilta. Tätä neuvoa olen noudattunut ja näin tuntuu olevankin. Edellinen autoni oli kestovahattu ja näin toimin myös siinä tapauksessa.
Tulos, kamalat hiomajäljet nokassa ja uusintakäsittely. Siis, maalipintaan ei tullut mitään jälkiä, vaan siihen kestovahaan. Oli muuten mustassa autossa järkyttävän näköiset. Kustannuksia tuosta alkeiskämmistä 100 ekua...
Muuten nyt huonoja puolia ei oikeastaan tule mieleen, kiilto häviää kyllä auringossa suht vinhasti, mutta muuten pinnoite tuntuisi kestävän vuosia ja ainakin itse vahailin autoglymillä kiiltoa pintaan tarpeen mukaan ja kestovaha ei siitä poroja sieraimiin ottanut.
Tulos, kamalat hiomajäljet nokassa ja uusintakäsittely. Siis, maalipintaan ei tullut mitään jälkiä, vaan siihen kestovahaan. Oli muuten mustassa autossa järkyttävän näköiset. Kustannuksia tuosta alkeiskämmistä 100 ekua...
Muuten nyt huonoja puolia ei oikeastaan tule mieleen, kiilto häviää kyllä auringossa suht vinhasti, mutta muuten pinnoite tuntuisi kestävän vuosia ja ainakin itse vahailin autoglymillä kiiltoa pintaan tarpeen mukaan ja kestovaha ei siitä poroja sieraimiin ottanut.