kadett E lämppärin säädin.

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
djsacce
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja djsacce »

elikkäs neuvoja kaipailisin miten voi ton lämmön säätimen eli siis kuuma/kylmä säätimen irroittaa kun ei toimi olleenkaan vaan puhaltaa aina kuumaa. olen joskus täällä lukenut siitä mutta ei nyt vain löytynyt sitä topic:a...
TUME
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja TUME »

Oon ainakin omassani huomannu semmosen jutun, että kun kääntää kuumalta kylmälle niin kestää pirun pitkän aikaa ennenkuin ilma jäähtyy. Ts. säädin sulkee veden menon kennolle, ja sinne jää kuuma vesi joka kestää jäähtyä aikansa. Saattaa toki olla että ei ole tästä kyse, tuli vaan mieleen........
Nelly
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Nelly »

Mulla on sen lämmönsäätimen vaijerin kuori irti lämmönsäätövivun päästä ja kun lämmönsäätövipua liikuttaa, niin yleensä vain kuori liikkuu mutta vaijeri ei kuoren sisällä, joten myöskään lämpötila ei muutu. Kun pitää kuoresta kiinni (kaasupolkimen oikealla puolella hieman näkyvissä) niin lämmöt muuttuvat kuten pitääkin...

<font size=-1>[ This Message was edited by: Nelly on 2003-03-08 23:07 ]</font>
djsacce
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja djsacce »

Juu sen verran tuli tota jo kateltua että vaijeri on irronnut siitä säätö nupin päästä. että miten siihen pääsee käsiksi. pitääkö purkaa koko keskikonsoli?
Vastaa Viestiin