PO-Metal noita on tehnyt 70,75 ja 80 millisinä. En muista enää puupäänä mikä koko tuo on. Joko 70 tai 75mm. Hintaa oli 200euroa. Varikkomopot on tenaville mitkä vetää ovaalikisaa niillä projektiautojen ympärillä
Ei ole vielä alla. Huomenna toivottavasti. Juuri tähän tarkoitukseen ne navat sorvailit . Näyttäisi siltä, että mun pitää teettää vielä yhdet navat lisää, mutta palataan siihen myöhemmin..
Onpas mukava että joku muukin raapii näiden E Rekkujen kanssa
Tekniikka näyttää kyllä hyvältä.
Meillä on taloudessa 2kpl 2.2i käyttö rekkuja, 2.4 tuplilla ja Automaatti Farmari, tää on varmaan jo sairasta
Rekord E r6 -85, Senator B 3.0 24v -89, Commodore A GS -67, Bmw E39 528 Touring x2, e39 540ia, mb w124 230
Itte oon ny funtsinu et avon kierros säädettäviä pamppuja ja sit eteen coiloverin tee-se-itse malleina ja taakse tosta amerikanlintasta jouset... mut mut jos on parempia ideoita ni otetaan vastaan!
Meinaan jättää alustan suht korkeaksi käyttötarkoituksen vuoksi, eli tuon auton jousitus ei varmaan ole kovin kiinnostavaa tietoa. Edessä on Omega 3000:n vieterit ja taakse Rekun omat. Taakse jää Repsan Sachs superturismo-pumput , en tiedä mihin autoon on tarkoitettu. Hyvässä lykyssä ite Rekkuun.
Onhan tuo Rekord-harrastus vähän nostanut päätään. Mun mielestä se on loistava aihio hotroddaukseen.