veksu kirjoitti:
BTW: verronen mistäs rullilta toi viiminen kuva tuolla sulla oli?
siis se missä näky paljon ajettu tkm autolla.
Näkyy siinä muutakin kun tkm
Mitä meinaat että mistäs rullilta? Piti kokeilla paljonko kulkee kärkkäinen cruisingista tullessa, vaan keskenhän se jäi kun ramppi tuli vastaan. Tuskin enää kuitenkaan hirveitä saa tuohon lisätä
Astra 1.8 -98, ex. Corsa B 1.4i -95, Omega B MV6 -95, Vectra B 2.5V6 -96, Kadett 1.3 -89 x2
jaa-a pittää kattua joskus
pittää vaan ostaa uudet tulpanjohot ni saa vetoja pikkusen lissää tietylle alueelle ettei pätki.
BTW: ne 3,0l nokat ois edelleen tiedossa ni alkas liikuun pikkusen kevyemmin
madihän kyllä jää aina
VilleVee kirjoitti:kaks kertaa oon vectran pessy tälle suvelle. ei sitä oo ehtiny pestä on ollu nuita kaiken maailman muita hommia. pitää pestä ens kerraksi ku tuun...
toi on sit lupaus.
aaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaa..........
jatkuuu pitkälle viel ton jälkeen
jaa-a pittää kattua joskus
pittää vaan ostaa uudet tulpanjohot ni saa vetoja pikkusen lissää tietylle alueelle ettei pätki.
BTW: ne 3,0l nokat ois edelleen tiedossa ni alkas liikuun pikkusen kevyemmin
madihän kyllä jää aina
VilleVee kirjoitti:kaks kertaa oon vectran pessy tälle suvelle. ei sitä oo ehtiny pestä on ollu nuita kaiken maailman muita hommia. pitää pestä ens kerraksi ku tuun...
toi on sit lupaus.
aaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaa..........
jatkuuu pitkälle viel ton jälkeen
eihän asconas kulkenu ilman turboo edes NE koneen edelle ni miten se nyt sitten kulkis
O.P.A kirjoitti:No enpä kerennyt sitten paikalle.. eka kerta ku missasin
hyvin oisit ehtiny. määkin lähdin vasta kasin aikaan.
ja RYHÄKIN PRKL ajot kaupungilla vastaan ekkä miittiin ehtiny muka
ja missä säpäki oli häh?
Valitettavasti olin hirvijahdissa ja jos huonosti käy et ei saada hirvejä nurin nii en pääse loppuvuoden miitteihin olleskaan, mut eihän suakaan oo koko kesänä näkyny!
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.