Manta A 2.0 -71 projekti. Päivitetty 10.12.06
Manta A 2.0 -71 projekti. Päivitetty 10.12.06
Nyt on projekti aloitettu, tarinaa ja kuvia osoitteessa www.haapasalmi.net
Ens kesäksi pitäis saada eka kehitysversio ajoon, tarkoitus on parsia kori kasaan ja uudet värit päälle. Tekniikkapuolelle ei vielä tässä vaiheessa tule suurempia muutoksia.
Tume
Ens kesäksi pitäis saada eka kehitysversio ajoon, tarkoitus on parsia kori kasaan ja uudet värit päälle. Tekniikkapuolelle ei vielä tässä vaiheessa tule suurempia muutoksia.
Tume
Huh,näyttäs tekemistä olevan kerrakseen. Oma ei ollut lähellekään noin paha mutta tekemistä oli aivan liikaa joten odottelee nyt osittain hioma värissä omaa tallia,eli jatkuu joskus piiitkän ajan päästä jos enää kiinostaa!
Kyllä ainakin perhesuhteet tulehtuu jos meinaat kesäksi saada ajoon
Mutta mistäs minä tiedän minkälainen seppä olet joten työn iloa ja laittelehan uusia kuvia kun etenee niin saadaan ihailla.
Jos osia tarvii niin drmantalta kannattaa tilata.
Kyllä ainakin perhesuhteet tulehtuu jos meinaat kesäksi saada ajoon
Jos osia tarvii niin drmantalta kannattaa tilata.
2.0t Re85
Ja minä kun luulin että omani oli aivan laho
. Mukavia ylläreitä näkyy tuostakin löytyvän mutta hyvinhän tuo uusi pelti sinne taipuu! Meinasitko puhalluttaa koria? Oliko mittaristo muuten sellanen kuin piti?
Voi voi, mitenhän se oma manteliini siellä kylmässä ladossa pärjää!? Pitäis melkein käydä kohta kahtomas miten pahasti jo pakkelit haljennu
voi reppanaa.. ikävähän tässä jo sitä tulee..
Voi voi, mitenhän se oma manteliini siellä kylmässä ladossa pärjää!? Pitäis melkein käydä kohta kahtomas miten pahasti jo pakkelit haljennu
2.0t Re85
Pitäis laittaa pystyyn joku kisa kellä on lahoin projekti.JJunior kirjoitti:Ja minä kun luulin että omani oli aivan laho. Mukavia ylläreitä näkyy tuostakin löytyvän mutta hyvinhän tuo uusi pelti sinne taipuu! Meinasitko puhalluttaa koria? Oliko mittaristo muuten sellanen kuin piti?
Voi voi, mitenhän se oma manteliini siellä kylmässä ladossa pärjää!? Pitäis melkein käydä kohta kahtomas miten pahasti jo pakkelit haljennuvoi reppanaa.. ikävähän tässä jo sitä tulee..
http://www.haapasalmi.net
Manta A 2.4 -74, BMW E61 535d M-sport -05, BMW 525d 3.0 F11
Manta A 2.4 -74, BMW E61 535d M-sport -05, BMW 525d 3.0 F11