Mutta, nyt voi mielinmäärin pyöritellä perää...Zafira kirjoitti:kyllähän se nyt asfaltilla tomaattinakin perää sivulle tarjoaa/tarjosi kun polkasee pedaalin pohjaanWoody kirjoitti:Liitetääns tähän samaan kysymys, että miten teillä muilla jauhaa tuo 2.5 omega?Kun en tiedä minkä hetkellisen teho lisäyksen tuo oma sai äsekn mutta en sitä aikasemmin ole saanut asfaltilla pyöriin, mutta nyt ei tarvinnut muuta kun polkee kaasua ja pyörittää....
Eli onko minulle vaihtunnut yöllä moottori, vai onko minulle vasta nyt tullut kaikki pytyt peliin....?
Omega B?
Ha, osta minulta saisi johonkin 4000 ekuunZafira kirjoitti:haluun Omegan takas![]()
mulla ois 16€ ihan käteisenä, kuka myy omansa mulle?
http://presterin.org/stuff/Jauhatus....avi
ja kiitos ja kumarrus prestinille
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Vanha viestiketju mut pakko lisäillä... -00 ja -01 malleja myyty ristiin samaan aikaan, esim. 2,6 on aina aito -01 malli mut esim. "lähipiirissä" olevat 2 omegaa: toinen on joulukuussa ja toinen marraskuussa rekistöröity, toinen on -01 ja toinen -00... erot kyllä vuosimallien välillä selvät, ei pelkkä moottori...(piiitkä lista) Exclusive ei sisällä sähköistuimia, kummassakin etupenkissä on kork.säätö ja apparin penkin selkänojan kippaus jne... Lisäksi poppivehkeet ei riipu varustelutasosta, BOSE:n on saanu kaikkiin, samoin mankan on voinut valita. Xenon valot ja tasonsäätö on isoimmat erot Classic ja Elegance -tasojen välillä
Ei enää Omegaa vaan Sitruunapatonkia