Onko kellään tietoa mitä yleisesti Farkku Astran 1.8L 16v -95 kuluttaa...?
Ite olen huomannut et ihan sama ajaako kaupungissa vai maantiellä tai sekalaista ja kaasua säästämättä on kulutus ollut aika tasan 7.6 - 7.7L.
Autolla olen hiukan päälle 3000km ajanut ja tehnyt joka tankillisella ton mittauksen mitä on kulututtanut.
Ihan pelkkää kaupunkia tai maantieajoa ei oo koko tankillisella tullut ajettua et yleensä hiukan allet puolet tankillisesta on ollut kaupunkiajoa.
Ajattelin vaan et kun on jossain nettiauton myyntiilmoituksissa ollut että vie jossain nurkkaajossa alle 7 litraa......
Tarvis varmaan ajaa joku tankillinen pelkkää maantietä ja noudattaa tarkalleen rajoituksia jos sitten jo pääsis 7 litraan tai alle.
Yks mikä on käynyt mielessä lisääkö normaalia leveämmät renkaat 205/40R17 kulutusta verrattuna vakio rengaistukseen.
Farkku Astra 1.8L 16v kulutus...?
Re: Farkku Astra 1.8L 16v kulutus...?
Rengastuksellakin on ISO merkitys kulutukseen. C180 Kompressori Sportcoupe Mersun kulutus sekalaisessa ajossa nousi renkaiden vaihdon jälkeen ~2,5-3,0 litraa.../opel kirjoitti:Yks mikä on käynyt mielessä lisääkö normaalia leveämmät renkaat 205/40R17 kulutusta verrattuna vakio rengaistukseen.
Sanomattakin lienee selvä, että vaikutus suorituskykyyn oli vastaava...
- TJ Ryttylä
- 'Admiral'

kulutuksesta
Ok. eli peli on ainakin sit kunnossa ettei oo liian iso kulutus 
Mielessä oli kyl et toi rengaistus vois olla syy että menee selaisessa tohon kulutukseen. Vaik ei se paha oo kun melkein sama mikä auto/malli 1.3 - 2.0 kaikki ne näkyy helposti ton yli 7L syövän sekalaisessa jos on vähänkin rengas puolta ja autoa muutenkin tuunattu.
Mielessä oli kyl et toi rengaistus vois olla syy että menee selaisessa tohon kulutukseen. Vaik ei se paha oo kun melkein sama mikä auto/malli 1.3 - 2.0 kaikki ne näkyy helposti ton yli 7L syövän sekalaisessa jos on vähänkin rengas puolta ja autoa muutenkin tuunattu.
6.5-10l/100km
eli allekirjoituksen mukainen härveli vie sen pääsääntöisesti sen 8litraa satkulla, emäntä on päässy 6.5l mutta mä en alle seiskan. seiskan pinnassa normi moottoritie/maantieajossa.
Insignia 1.6T Executive 2020
Subaru Legacy 1998
Subaru Legacy 1998