Pirkanmaan miitti su 15.2.2026 klo 15 Juustoportti, Ylöjärvi
ja hei tuu kokeileen ja voin antaa sulle talven aikaa virittää sitä otetaan keväällä uudestaan jos tonnekin jotain kivaa tulee... ja kai muistat kalajoen nopeimman auton joka otti sen yhden 11 sec ajan? oliko 8v? miten ne sun mielestä laiskoja? eikö niistä saa nopeita? kuoinka paljo saa ecotekkiä viritettyä? ja ps mielummin xe!
---viitanen racing---
---Pussihousu Fan Club---
Pieni mies ja suuret puheet
Aikasemmin ei ollu uunista ainakaan kyse, koppi on eri asia ku uunik-p kirjoitti:no eipä se maalamo kopissa rokia tullut voi voikyllähän noita isä on maalaillut että kyllä oikeet aineet tulee mut en nyt viitsi vääntää kun vasta puoli on tosissaan ja ammattimirs
![]()
![]()
![]()
Ja en ole ammattimieheksi itseäni väittänytkään mutta ikäväksesi voin todeta että ammattimaalari on jotain minullekin opettanut, ja itsehän otit nokkiin kritiikkiä antavasta keskustelusta, ei mua kiinnosta oikeesti tällä hetkellä että paljon mun varttimailiaika on ku tuota muutaki elämää tässä ympärillä on. Toisekseen vapari ja turbo on kaks eri juttua jos et sattunu tietämään
Mutta näin, hyvä juttu jos roskaton auto kopista ulos tullut koska eikös se ollut varmaan tarkoitus??
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
niin kyllä auton on tarkoitus tulla kopista ulos roskattomana niin onhan siel ruovedellä (timon tykönä) uunejakin mut ne on tarkoitettu ruuan valmistukseenKaitzu kirjoitti:Aikasemmin ei ollu uunista ainakaan kyse, koppi on eri asia ku uunik-p kirjoitti:no eipä se maalamo kopissa rokia tullut voi voikyllähän noita isä on maalaillut että kyllä oikeet aineet tulee mut en nyt viitsi vääntää kun vasta puoli on tosissaan ja ammattimirs
![]()
![]()
![]()
Ja hyvä juttu että AMMATTIMAALARI(onko opiskellut vai itseopiskellut??) on teidän taloudessa.
Ja en ole ammattimieheksi itseäni väittänytkään mutta ikäväksesi voin todeta että ammattimaalari on jotain minullekin opettanut, ja itsehän otit nokkiin kritiikkiä antavasta keskustelusta, ei mua kiinnosta oikeesti tällä hetkellä että paljon mun varttimailiaika on ku tuota muutaki elämää tässä ympärillä on. Toisekseen vapari ja turbo on kaks eri juttua jos et sattunu tietämään
Mutta näin, hyvä juttu jos roskaton auto kopista ulos tullut koska eikös se ollut varmaan tarkoitus??
viimeksi maalattu auto oli ainakin hyvin onnistunut näithän sä kaitsu sen itsekkin... Porissa niin ja siihen on heitetty väri viikossa päälle just ennen kalajokea....
---Ketola Drift Team---
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
kukas ny turbosta puhu? huomasitko että otin nokiini kuinkas nyt silti käytin niin ilosoa hymiöitä? kuka sano että ammattimaalari isä on? no kyllähä isän kaveri piiristä useampi ammattimaalari löytyy ja muunmuassa tuntee muutaman automaalia myyvän liikkeen pitäjän. no kun alat hakkumaan 8 tappista ja kehumaan omaa vikatikkiä niin toki kerrot kuinka sitä virität että se on saaste määräyksissä? toivon mukaan sulle ei tuu enään 8 tappista kun siittä ei saa pirteetä 
---viitanen racing---
se laittaa kaks kattia peräkkäink-p kirjoitti:kukas ny turbosta puhu? huomasitko että otin nokiini kuinkas nyt silti käytin niin ilosoa hymiöitä? kuka sano että ammattimaalari isä on? no kyllähä isän kaveri piiristä useampi ammattimaalari löytyy ja muunmuassa tuntee muutaman automaalia myyvän liikkeen pitäjän. no kun alat hakkumaan 8 tappista ja kehumaan omaa vikatikkiä niin toki kerrot kuinka sitä virität että se on saaste määräyksissä? toivon mukaan sulle ei tuu enään 8 tappista kun siittä ei saa pirteetä
---Ketola Drift Team---
Kylläpä ne sullakin on päästörajat joita ei sais ylittää joten turhaa sää noista saastemääräyksistä höpiset, onhan se tieten uudemmalle omat määräykset mutta mistäpä sä noista tiedät ku vanhemmalla autolla ajatk-p kirjoitti:kukas ny turbosta puhu? huomasitko että otin nokiini kuinkas nyt silti käytin niin ilosoa hymiöitä? kuka sano että ammattimaalari isä on? no kyllähä isän kaveri piiristä useampi ammattimaalari löytyy ja muunmuassa tuntee muutaman automaalia myyvän liikkeen pitäjän. no kun alat hakkumaan 8 tappista ja kehumaan omaa vikatikkiä niin toki kerrot kuinka sitä virität että se on saaste määräyksissä? toivon mukaan sulle ei tuu enään 8 tappista kun siittä ei saa pirteetä
Ja kyllä tohon munki pataan laillisia polleja saa aika reilusti, ja huomaa kuinka mä oon puhunu MEIDÄN autojen moottoreista mutta et tätä huomannut ku muita autoja mukaan otit
Ja en ole missään vaiheessa sanonut etteikö siellä homma vois onnistua, erilaiset soosit vaan pitää olla ilman uunia jne jne..Ja eihän se sun isän autokaan huonolta näytä
EDIT: Ja kerro toki tästä 11sec autosta lisää, ei muista kaikkea...
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
JustHarri.P kirjoitti:se laittaa kaks kattia peräkkäink-p kirjoitti:kukas ny turbosta puhu? huomasitko että otin nokiini kuinkas nyt silti käytin niin ilosoa hymiöitä? kuka sano että ammattimaalari isä on? no kyllähä isän kaveri piiristä useampi ammattimaalari löytyy ja muunmuassa tuntee muutaman automaalia myyvän liikkeen pitäjän. no kun alat hakkumaan 8 tappista ja kehumaan omaa vikatikkiä niin toki kerrot kuinka sitä virität että se on saaste määräyksissä? toivon mukaan sulle ei tuu enään 8 tappista kun siittä ei saa pirteetä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
ruskea c kadett muistakko? niin isän auto oli juuri siellä maalattu missä myös harrin... no mitä muita sulla autoina on? ja tiedän päätö arvot ja sen tiedän että uudemmassa ne ovat tiukemmat, ja sen takia pysyn vanhemmissa ja kyllä mä kanssa keväällä käyn penkissä tolla seh poksilla ja sitte ku siellä on megacquirt. mutta tuossa juuri luin että yks oli ottanu ne poksilla 140hv. ja ne poksilla loppu bensa kartat liian aikaisin
---viitanen racing---
Ooteetä kun on jo paljon ollu... Niin jos mulla sattuis olemaan takaspoikka ja helmat, olisko niiden maalaus mahdollinen? Tämä siis harrille.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Eikun ymmärsin että sen kautta vois onnistua ilman että maksais miljoonia. Sitä paitsi, ei taida löytyä paukusta mun auton väriä. Onko pikkujoulut jo kehitteillä?
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Juujuu. Käsitin väärin kun en lukenu kaikkee ajatuksella. Niin ja ei mulla vielä ole noita em. tarvikkeita. Mutta alustavasti kyselin kun olis tarve ostaa moiset.k-p kirjoitti:nii no mun isä ton harrin auton maalaa
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi