kadett c ex1,9E(nyt 20se) -76 -leikkaa ja liitä projekti-
oon tullu reissusta joo mut oon kipeenä(muutakin kuin kanuuna
).en oo ees käyny tallilla 7.9 jälkeen kun sain kadetin ajoon.on vähän voimaton olo...katellaan ens viikolla millainen on kondis tai tuu vaikka essolla pyörähtään,oon siellä kuitenkin norkoilemassa päivät pitkät.
Todennäköisesti väärässä.
voishan sitä muutaman paremman kuvan ottaa.kyllä kai tuo joskus olis maalattava uusiksi,kunhan ensin saa tuon tekniikka puolen mieleisekseen eli sen xe:n nokalle ja lukon perään...noihin kuitenkin panostan rahat ekana.kaariakin pitäis vähän levittää että sais tuon takaa alemmaksi,sen jälkeen tuo olis sitten jo pakkokin maalata.onhan tuossa paljonkin vielä tekemistä ennenkuin tuo on mieleinen mutta nyt pitää taas nauttia ajamisesta kun on vielä hyvät ajokelit ja tuo pelaa niin hienosti
.ei oo tarvinnut muuta kuin tankata vaikka on tuota konepeltiä saanutkin availla aika usein...

dodii käytiin ottamassa parit kuvat, tietenkin kamerasta loppu virta. ja näköjään koira nuollu linssiä...
siitä huolimatta
Linkki
sopiii todella nätisti noi hunajakennot
siitä huolimatta
Linkki
sopiii todella nätisti noi hunajakennot
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
no hyvä ettei ole syönyt koko kameraa...
jees,eli sain vihdoin ja viimein talvirenkaat alle...185/55-15 nokian neloset ja vanteiksi hommasin nuo 7*15 bbs et24(kiitos noista vanteista villelle kuopioon).rattikin tuli päivitettyä tuohon mikälie r1:een hiilikuitu koristeilla(tuninkia perkele) ja uusi soitinkin tuli laitettua.ratti on hyvä ajaa ja käteen hyvin sopiva vaikka muuten se tuntuu yhtä vahvalta ja laadukkaalta kuin joku logitechin pleikkari-ratti
otetaankos goljat joku päivä sit parempia kuvia?
jees,eli sain vihdoin ja viimein talvirenkaat alle...185/55-15 nokian neloset ja vanteiksi hommasin nuo 7*15 bbs et24(kiitos noista vanteista villelle kuopioon).rattikin tuli päivitettyä tuohon mikälie r1:een hiilikuitu koristeilla(tuninkia perkele) ja uusi soitinkin tuli laitettua.ratti on hyvä ajaa ja käteen hyvin sopiva vaikka muuten se tuntuu yhtä vahvalta ja laadukkaalta kuin joku logitechin pleikkari-ratti
otetaankos goljat joku päivä sit parempia kuvia?
saattaahan se mulla jossain vielä olla ja on täälläpäin pari laippaakin vielä irrallaan(ei ylimääräisinä) joista sen piirtäis,mutta ei tuo mikään hankala ole itsekkään tehdä.otat jotain sellaista mitälie vahamaista pahvia mitä noissa esim.huoltoasemien isoissa mainoksissa on ja leikkaat siitä sopivan palan,laitat sen sinne lohkon takapäätä vasten ja naputtelet pallopää vasaralla samoin kuin tiivisteitä tekisit.aloita niistä kohdistusholkkien kohdilta niin pysyy paremmin paikallaan kun niitä muita reikiä naputtelet.piirtelet sen sitten levyyn ja sitten vaan leikkelet levyn sopivaksi ja poraat reiät.sitten pulttaat sen levyn lohkoon kiinni mutta laita 2 ylimmäistä pulttia kuusiokoloina kun ne ei muuten välttämättä sovi kunnolla olemaan siellä.sen jälkeen laitat silmälaakerin(cihhissä sama kuin omegan ohc)paikalleen mutta jätä se levyn paksuuden verran ulommaksi ja tämän jälkeen kasaa kytkin ja keskitä se kunnolla.sitten vain laatikko paikalleen mieleiseen asentoon ja puristimilla koneeseen kiinni.sitten etsit jostain sopivan esim.hylsyn missä on pieni pyöreä reikä keskellä ja halkaisijaltaan sopiva kehäpulttien reikiin.sitten vaan poraat aloitus kohdat siitä hylsyn läpi sopivalla terällä,näin saat ne varmasti keskelle.sitten ruuvaat levyn irti ja voit porailla reiät ja tehdä kierteet.
itse käytin materiaalina 10mm levyä joka on jotain normaalia kovempaa,vittumainen tehdä kierteet mutta ne kestääkin sit hyvin.
toivottavasti tuosta sait jotain selvää
mutta jos jotain epäselvää jäi niin kysele lisää.sen startin ylemmästä kiinnitys korvasta pitää porata kierteet pois ja sille kohtaa tehdä se kierre laippaan koska kiinnitys tulee päinvaston kuin alunperin.lisäksi kaikki pultit pitää olla juuri sopivan mittaisia.muuta erityistä mainittavaa ei nyt tule mieleen.hyvin tuo on ainakin toiminut kun viimeeksi on tarvinnut remonttia tehdä perjantaina 13 päivä
milloin se sit viimeeks olikaan.silloinkin vain laturin itsetehdystä kiinnitysraudasta petti korvakkeiden hitsaus...kuka lie hitsannut
no,olihan se vähän kylmäks jäänyt 
itse käytin materiaalina 10mm levyä joka on jotain normaalia kovempaa,vittumainen tehdä kierteet mutta ne kestääkin sit hyvin.
toivottavasti tuosta sait jotain selvää
tulihan tuota sinun tuuriasi jo naureskeltuakin kun luin tuon topiccisi.olen jo vähän ihmetellykkin että koskas sinäkin heräät näihin uudempiin koneisiin.ei mitään ecotekkia vaan laita vaan punakantinen sinäkin.
tuli vielä sen verran mieleen että joudut sitten leikkaamaan vähän siitä kytkinkopasta pois että startti mahtuu paikalleen ja sit kannattaa myös tehdä tuo kytkinhaarukan muutos mistä kirjoittelin ja se vaijerin läpiviennin siirto niin ei sitten tarvii tuskailla sen pakosarjan/putken kanssa.samalla sit teet sen pitemmän painelaakerin niin ei tarvii kikkailla sen säädön kanssa niin kuin itse jouduin tekee.kyllähän tuo ongelma ois poistunut omegan vauhtipyörällä mutta eihän sinne kukaan sellaista limppua halua

tuli vielä sen verran mieleen että joudut sitten leikkaamaan vähän siitä kytkinkopasta pois että startti mahtuu paikalleen ja sit kannattaa myös tehdä tuo kytkinhaarukan muutos mistä kirjoittelin ja se vaijerin läpiviennin siirto niin ei sitten tarvii tuskailla sen pakosarjan/putken kanssa.samalla sit teet sen pitemmän painelaakerin niin ei tarvii kikkailla sen säädön kanssa niin kuin itse jouduin tekee.kyllähän tuo ongelma ois poistunut omegan vauhtipyörällä mutta eihän sinne kukaan sellaista limppua halua