Ville kirjoitti:teemuk kirjoitti:Noita tarroja on meillä tuolla tallissa vielä nippu ! Taidan ottaa pari mukaan niin saadaan sinunkinVille kirjoitti:Mopar-miehiä henkeen ja vereenVinkki:moottoripukki
liimattua
![]()
![]()
Yritäppäs niin tiiät liimaillees
B Omega C30SE steinmetz
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
nyt olis moottori kasassa lukuunottamatta maalattavia osia, imusarja,venakoppa.
kori on naapurin pajalla korjauksessa, koko helmapalkit meni vaihtoon+takakaaret sisäpuolet mukaan lukien.
ei ihan kerenny poriin valmiiksi

kori on naapurin pajalla korjauksessa, koko helmapalkit meni vaihtoon+takakaaret sisäpuolet mukaan lukien.
ei ihan kerenny poriin valmiiksi
mulla on jollain levyllä mittaristonpohjat valmiiksi skannattuna , yritän huomenna ettiä......Goljat kirjoitti:näin ohi mennen
ei sulla mitttaristo satu olemaan auki... skannaa ne pahvit koneelle jos onmistään löydä pohjia mistä ois hyvä tehä..
ohan tossa tekemistä viel, taas...
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Tämmösen teet siitä, nyt kun kerran oot jo aloittanuttimok kirjoitti:nyt olis moottori kasassa lukuunottamatta maalattavia osia, imusarja,venakoppa.
ei ihan kerenny poriin valmiiksi![]()
![]()

Tuolla lisää juttua: http://www.sagarage.com/v8_star.htm
Tekniikka ei tarvii välttämättä olla ihan vastaava
juu ei niillä hätäGoljat kirjoitti:
näin ohi mennen
ei sulla mitttaristo satu olemaan auki... skannaa ne pahvit koneelle jos on mistään löydä pohjia mistä ois hyvä tehä..
ohan tossa tekemistä viel, taas...
mulla on jollain levyllä mittaristonpohjat valmiiksi skannattuna , yritän huomenna ettiä......
mihin asti siinä on lukemia? kun mul on toi x20se, 220km/h. eli tuleeko siihen heittoo jos laittaa jonkun 2.5 tai 3.0 mittari pahvin
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline