B-Omegan tuonnista Saksasta..

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

Toin omega-b Saksasta.Valitsin itse mobile.de:sta 5 autoa jotka välittäjä kävi Munchenista paikan päällä katsomassa.
Mulle oli selvää etten itse ajan puuttteen takia lähde autoa hakemaan vaan luotan välittäjän sanaan jolle maksoin palkkaa.Mobilesta tulee hinta´haitarin alapäästä vastaan vaikka millaista sontaa ja onhan tuo selväkin,ruosteisia autoja ja kökösti korjattuja kolariautoja.Itse jouduinkin nostamaan sitten tuota hintarajaani mutta sitten löytyikin tosi hyväkuntoinen auto.Nyt tuntuu siltä että ehdottomasti kannatti laittaa tuhateuroa lisää hintaan,nappikuntoista vähänajettua autoa on nyt kiva katsella ja ajaa.
Välittäjä otti 400e ece-todistuksineen ja rahti Munchen-Turku oli 750e.
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2003-02-10 14:47, jjvirtan wrote:

Toin omega-b Saksasta.Valitsin itse mobile.de:sta 5 autoa jotka välittäjä kävi Munchenista paikan päällä katsomassa.
Mulle oli selvää etten itse ajan puuttteen takia lähde autoa hakemaan vaan luotan välittäjän sanaan jolle maksoin palkkaa.Mobilesta tulee hinta´haitarin alapäästä vastaan vaikka millaista sontaa ja onhan tuo selväkin,ruosteisia autoja ja kökösti korjattuja kolariautoja.Itse jouduinkin nostamaan sitten tuota hintarajaani mutta sitten löytyikin tosi hyväkuntoinen auto.Nyt tuntuu siltä että ehdottomasti kannatti laittaa tuhateuroa lisää hintaan,nappikuntoista vähänajettua autoa on nyt kiva katsella ja ajaa.
Välittäjä otti 400e ece-todistuksineen ja rahti Munchen-Turku oli 750e.

kmov
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kmov »

Voitko kertoa minkä ikäinen ja veronmäärän?
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

[Tuli toi veropäätös tänään et voin...

-96 2.0GL-8v Caravan.Ilmastointi ylimääräisenä varusteena. 134tkm.

Vero sis, alvn:5169e. Auton Markkinaarvoksi todettu 14610e.
Mukava yllätys tuo veron määrä koska joulukuussa verotettu identtinen auto josta verot n.6000e.Tämä on vielä "vanhan autoveron" mukaan tuomittu,korjaus tuosta tulee automaattisesti ilman omia toimenpiteitä.Todennäköisesti palautusta vielä tulee..

quote]
On 2003-03-03 15:05, kmov wrote:
Voitko kertoa minkä ikäinen ja veronmäärän?
[/quote]
Vastaa Viestiin