Tuuri tuning car show 2006
-
veccuman83
- 'Senator'

juu viiteen asti oli ollu tallis ruuvaamas ja yheksäs auto tuuriin...P. Lanttola kirjoitti:Bemari oli lisäksi vielä vähän kesken, koneestakin on otettu ekat savut vasta viime viikolla ja auto on maalattu elokuun lopulla. Mutta kun sen saa kuntoon ja säätöihin niin siinä tule olemaan voimaa!Tunari-82 kirjoitti:Omasta mielestä kans hienoimmat,niin tekniikaltaan kuin koriltaan oli tuo sininen nissan 200sx ja tuo turboteltu bmw.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Jokainen voittajakolmikosta on jokapäiväisessä ajossa. HuiHailla on ajettu jopa viime talvi, ajoitko itse "vecculilla" talvella?Henna83 kirjoitti:Meille tuli sellainen pieni idea ja vinkki tuleviin autotapahtumiin suomessa.Puhun nyt suoraan. Elikäs alkaa jo ärsyttämään kun iänikuisesti samat autot pokaa palkinnot tapahtumista.Se tässä kun ne "tavan" itse rakennetut ja ehkä sillä ylimääräisellä rahalla rakennetut "mitättömät" mutta hienot eivät saa koskaan arvostusta osakseen kun nuo suuret ja mahtavat über tuning autot jotka on rakennettu pajoilla sun muilla isolla rahatukulla vievät palkinnot.
Eikö voisi tulevaisuudessa vaikka tehdä omat sarjansa kullekin kuten esim niille übertuningbling bling vehkeille jotka eivät ole käyttöautoina ja oma sarjansa niille jotka ovat näyttelyautoja mutta hieman pienemmällä laitoilla rakennettuja mutta silti hienojaja mikä tärkeintä käyttöautoja. Ja myös sitten vaikka ihan oma sarjansa näille konepuolen rakentelijoille.Luokkiahan voisi keksiä pilvin pimein mutta pää asia että saataisiin nämä pienemmät ja tuntemattomammat nimet esiin jotta saataisiin pysymään tämä rakentelu jatkossakin.
piste.
ai niin kuvia muuten tuurista by HR-83![]()
http://s11.photobucket.com/albums/a179/ ... ar%20Show/
Ja samat autothan ne juu aina vie palkinnot, HuiHai on ollut jo viime kaudenkin, ajattele, jo vuoden!! Ja nämä kaksi omuuta ovat olleet jopa tämän "kauden". Mites Vecculi on muuttunut, uudet helmat...
Taitaa olla vaan katkeruutta kun ei palkintoa tullut, ei kannata näyttää sitä noin selvästi
Ja herra Pinohiirelle:ja ykköspalkonnin otti kyllä semmonen kittipallo että ei hyvää päivää.
Auto on levitetty pellistä, onnistuisiko sinulta? Peltihommat varmasti taittuu
Jos ei rakennetetut autot innosta kuin Ooppelit niin kannattaa pysyä teidän omissa miiteissä.
Eikö näin?
Kyllä tuli ihan kolmoisvoitto!!JPaVR6 kirjoitti:Tulipahan tampereelle kaks ekaa palkintoa.![]()
![]()
Ja Kangasalle
-
veccuman83
- 'Senator'

bluerol kirjoitti:Jokainen voittajakolmikosta on jokapäiväisessä ajossa. HuiHailla on ajettu jopa viime talvi, ajoitko itse "vecculilla" talvella?Henna83 kirjoitti:Meille tuli sellainen pieni idea ja vinkki tuleviin autotapahtumiin suomessa.Puhun nyt suoraan. Elikäs alkaa jo ärsyttämään kun iänikuisesti samat autot pokaa palkinnot tapahtumista.Se tässä kun ne "tavan" itse rakennetut ja ehkä sillä ylimääräisellä rahalla rakennetut "mitättömät" mutta hienot eivät saa koskaan arvostusta osakseen kun nuo suuret ja mahtavat über tuning autot jotka on rakennettu pajoilla sun muilla isolla rahatukulla vievät palkinnot.
Eikö voisi tulevaisuudessa vaikka tehdä omat sarjansa kullekin kuten esim niille übertuningbling bling vehkeille jotka eivät ole käyttöautoina ja oma sarjansa niille jotka ovat näyttelyautoja mutta hieman pienemmällä laitoilla rakennettuja mutta silti hienojaja mikä tärkeintä käyttöautoja. Ja myös sitten vaikka ihan oma sarjansa näille konepuolen rakentelijoille.Luokkiahan voisi keksiä pilvin pimein mutta pää asia että saataisiin nämä pienemmät ja tuntemattomammat nimet esiin jotta saataisiin pysymään tämä rakentelu jatkossakin.
piste.
Ja samat autothan ne juu aina vie palkinnot, HuiHai on ollut jo viime kaudenkin, ajattele, jo vuoden!! Ja nämä kaksi omuuta ovat olleet jopa tämän "kauden". Mites Vecculi on muuttunut, uudet helmat...![]()
Taitaa olla vaan katkeruutta kun ei palkintoa tullut, ei kannata näyttää sitä noin selvästi![]()
Ja herra Pinohiirelle:ja ykköspalkonnin otti kyllä semmonen kittipallo että ei hyvää päivää.
Jos ei rakennetetut autot innosta kuin Ooppelit niin kannattaa pysyä teidän omissa miiteissä.
Eikö näin?
Kyllä tuli ihan kolmoisvoitto!!JPaVR6 kirjoitti:Tulipahan tampereelle kaks ekaa palkintoa.![]()
![]()
Ja Kangasalle
Joo olisin halunnut kaikki pytyt ja kipot ja kupit ja eurot
oon nyt hirveän katkera kaikille
Pitäis vissiin hirttää itseni ku ei tullu palkintoa
oon nyt ihan maassa
Se on hyvä että sä osaat ottaa palautetta takasin päinveccuman83 kirjoitti:bluerol kirjoitti:Jokainen voittajakolmikosta on jokapäiväisessä ajossa. HuiHailla on ajettu jopa viime talvi, ajoitko itse "vecculilla" talvella?Henna83 kirjoitti:Meille tuli sellainen pieni idea ja vinkki tuleviin autotapahtumiin suomessa.Puhun nyt suoraan. Elikäs alkaa jo ärsyttämään kun iänikuisesti samat autot pokaa palkinnot tapahtumista.Se tässä kun ne "tavan" itse rakennetut ja ehkä sillä ylimääräisellä rahalla rakennetut "mitättömät" mutta hienot eivät saa koskaan arvostusta osakseen kun nuo suuret ja mahtavat über tuning autot jotka on rakennettu pajoilla sun muilla isolla rahatukulla vievät palkinnot.
piste.
Ja samat autothan ne juu aina vie palkinnot, HuiHai on ollut jo viime kaudenkin, ajattele, jo vuoden!! Ja nämä kaksi omuuta ovat olleet jopa tämän "kauden". Mites Vecculi on muuttunut, uudet helmat...![]()
Taitaa olla vaan katkeruutta kun ei palkintoa tullut, ei kannata näyttää sitä noin selvästi![]()
Eikö näin?
![]()
Ja Kangasalle
Joo olisin halunnut kaikki pytyt ja kipot ja kupit ja eurot![]()
oon nyt hirveän katkera kaikille![]()
Pitäis vissiin hirttää itseni ku ei tullu palkintoa![]()
oon nyt ihan maassa
Niin mites noihin kysymyksiin? Et sitten viittinyt vastata?
Pistä viel pari hymiöö niin on paljon hauskepi toi sun teksti.
Jos palkintojen jaossa näyttelee peukkua alaspäin (en nähnyt) ja sit reteileee sillä eri foorumeilla niin kyllä jotain on pielessä? Lapsellista käyttäytymistä, kaikki autonrakentajat leikkivät näin pienessä maassa samalla hiekkalaatikolla joten tuollainen käyttäytyminen on turhaa.
-
veccuman83
- 'Senator'

-
veccuman83
- 'Senator'

No miks sit muutkin sanoo et miks nää samat aina saa palkintoja???bluerol kirjoitti:Se on hyvä että sä osaat ottaa palautetta takasin päinveccuman83 kirjoitti:bluerol kirjoitti:Jokainen voittajakolmikosta on jokapäiväisessä ajossa. HuiHailla on ajettu jopa viime talvi, ajoitko itse "vecculilla" talvella?Henna83 kirjoitti:Meille tuli sellainen pieni idea ja vinkki tuleviin autotapahtumiin suomessa.Puhun nyt suoraan. Elikäs alkaa jo ärsyttämään kun iänikuisesti samat autot pokaa palkinnot tapahtumista.Se tässä kun ne "tavan" itse rakennetut ja ehkä sillä ylimääräisellä rahalla rakennetut "mitättömät" mutta hienot eivät saa koskaan arvostusta osakseen kun nuo suuret ja mahtavat über tuning autot jotka on rakennettu pajoilla sun muilla isolla rahatukulla vievät palkinnot.
piste.
Eikö näin?
![]()
Ja Kangasalle
Joo olisin halunnut kaikki pytyt ja kipot ja kupit ja eurot![]()
oon nyt hirveän katkera kaikille![]()
Pitäis vissiin hirttää itseni ku ei tullu palkintoa![]()
oon nyt ihan maassa![]()
Niin mites noihin kysymyksiin? Et sitten viittinyt vastata?
Pistä viel pari hymiöö niin on paljon hauskepi toi sun teksti.
Jos palkintojen jaossa näyttelee peukkua alaspäin (en nähnyt) ja sit reteileee sillä eri foorumeilla niin kyllä jotain on pielessä? Lapsellista käyttäytymistä, kaikki autonrakentajat leikkivät näin pienessä maassa samalla hiekkalaatikolla joten tuollainen käyttäytyminen on turhaa.
Onko asia näin?
Voit varmaan tunnustaa itekkin et kaikista tapahtumista oon saanu jonkun pytyn???
En vittuile sulle mut kysyn et onko asia näin?
"No kun kaikki muutkin sanoo"
Rolla on ollut vasta puol kesää liikenteessä ja nyt se on muka ollut joka paikassa? Mr2 sama homma.. HuiHai nyt oli jo viime kaudella,mutta on muuttunut kyllä siitä paljon. Sitä ei vaan ihan kaikki tallaajat huomaa.
Mä en nyt käsittäny tota sun vastausta... Ei taideta mennä ihan samalla taajuudella..
Eli siis myönnänkö minä et olet saanut pyttyjä? Olet varmasti saanut ja hieno homma sulle!
*Ei käsitä*
Rolla on ollut vasta puol kesää liikenteessä ja nyt se on muka ollut joka paikassa? Mr2 sama homma.. HuiHai nyt oli jo viime kaudella,mutta on muuttunut kyllä siitä paljon. Sitä ei vaan ihan kaikki tallaajat huomaa.
Mä en nyt käsittäny tota sun vastausta... Ei taideta mennä ihan samalla taajuudella..
Eli siis myönnänkö minä et olet saanut pyttyjä? Olet varmasti saanut ja hieno homma sulle!
*Ei käsitä*
-
veccuman83
- 'Senator'

-
veccuman83
- 'Senator'

NYT TE VARMAAN OLETTE ONNELLISIA KUN SAITTE TAAS YHDEN AUTON POIS TEIDÄN MUIDEN TIELTÄ POKAAMASTA NIITÄ PALKINTOJA!! Ja Bluerol kun ei EDELLEENKÄÄN sinun autosta olla sanottu yhtään mitään!!
Saa sitä kai mielipiteensä sanoa. Ei aina tarvitse tykätä samoista asioista. Ja olen sitten PENTU,LAPSELLINEN,SIKA YM YM. sama tuo. se on taas teidän mielipide.Suomi on kuulkaas vapaa maa.Ja mitä tuohon huuteluun tulee. ei mekään olla heti nyrkkiä heristämässä kun meille on huudeltu palkintojen jaossa että "työntäkää jo se paska ojaan.ei tänne travii tulla." tai "Mee hinkkaa sitä sun kittipalloos muualle täältä kun se on viel ooppelikin.".Ja keskisormea ollaan saatu nähdä ties kuinka monet kerrat. Se on sitä palautetta ja se on ihan normaalia.
Kuten tuolla toisella foorumilla ilmaisin asian että: Tulkaa sanomaan suoraan meille. Eipä ole kuulunut ketään antamaan palautetta suoraan face to face asiasta. Naurattaa kun aina näillä foorumeilla aletaan asiaan puuttumaan jos sanot jotain negatiivista.
Meillä ei ole muuttunut auto. Mitä sitten??Eihän me palkintoa olisi saatukaan.
Ja Tuuriin mentiin sen vuoksi kun ei olla ennen käyty.Sekin meiltä olisi pitänyt kieltää niinkö??
Eipä onneksi olla x-treme car showhun menossa ja taitaa jäädä midnightitkin käymättä tätä menoa kun ihmiset eivät tykkää.
Sen jälkeen meitä ei enää näy. Joten turha sen jälkeen valittaa että miksi emme olleet siellä ja siellä.
Tehän te tämän olette saaneet aikaan.Olkaahan nyt onnellisia.
Saa sitä kai mielipiteensä sanoa. Ei aina tarvitse tykätä samoista asioista. Ja olen sitten PENTU,LAPSELLINEN,SIKA YM YM. sama tuo. se on taas teidän mielipide.Suomi on kuulkaas vapaa maa.Ja mitä tuohon huuteluun tulee. ei mekään olla heti nyrkkiä heristämässä kun meille on huudeltu palkintojen jaossa että "työntäkää jo se paska ojaan.ei tänne travii tulla." tai "Mee hinkkaa sitä sun kittipalloos muualle täältä kun se on viel ooppelikin.".Ja keskisormea ollaan saatu nähdä ties kuinka monet kerrat. Se on sitä palautetta ja se on ihan normaalia.
Kuten tuolla toisella foorumilla ilmaisin asian että: Tulkaa sanomaan suoraan meille. Eipä ole kuulunut ketään antamaan palautetta suoraan face to face asiasta. Naurattaa kun aina näillä foorumeilla aletaan asiaan puuttumaan jos sanot jotain negatiivista.
Meillä ei ole muuttunut auto. Mitä sitten??Eihän me palkintoa olisi saatukaan.
Ja Tuuriin mentiin sen vuoksi kun ei olla ennen käyty.Sekin meiltä olisi pitänyt kieltää niinkö??
Eipä onneksi olla x-treme car showhun menossa ja taitaa jäädä midnightitkin käymättä tätä menoa kun ihmiset eivät tykkää.
Sen jälkeen meitä ei enää näy. Joten turha sen jälkeen valittaa että miksi emme olleet siellä ja siellä.
Tehän te tämän olette saaneet aikaan.Olkaahan nyt onnellisia.
Vectra A 2.0i TIC vm-89 "HR-83"
Opel Vectra B Caravan 2.0 -97
Opel Vectra B Caravan 2.0 -97