omega 3000 R6 *myyty*
-
Vectraktori
- 'Kapitän'

Oikeinmarqus kirjoitti:Bongasin sut eilen klo 17.30 aikaan Ala-Okeroistentieltä ajamassa vastaan.
nyt tuli sitten hommattua vihdoin uusi takapenkki ja mustana
sitten vois jo ottaa kuvia taas
ja pitäähän muuten tänään mennä käväseen ocf miitissäkin..................
OPEL OMEGA 3000 24V
noniin nyt oisi taas pientä vitutuksen poikasta päässyt ilmoille joku oli sitten tuossa viime yönä vittuuntuneena jostain mennyt ja potkassut tankin luukun vierestä pellin sisään VOI SUN SA¤%&/#¤NA!!!!!
ja sitten päivällä kun olen töissä niin jotku pissaliisat käy pöllimässä jo 3:nnet venttiilin nupit %&#¤%&%&%#!!!!!!!!!!!!!!!!!
armoa..........
noh futasu jäljen sain pullautettua jotenkin takas mutta naarmuja siihen vielä jäi
että tämmöstä tällä kertaa
ja sitten päivällä kun olen töissä niin jotku pissaliisat käy pöllimässä jo 3:nnet venttiilin nupit %&#¤%&%&%#!!!!!!!!!!!!!!!!!
noh futasu jäljen sain pullautettua jotenkin takas mutta naarmuja siihen vielä jäi
OPEL OMEGA 3000 24V
Vittu just tollasia potkasijoita varten täytys virittää joku pommi autoon, että se räjähähtäisi saman tien. Miinuksenahan siinä olisi et auto ja etenkin potkasija lentäisivät jupiteriin, mutta potkisi kuitenkin viimesen kerranJV kirjoitti:noniin nyt oisi taas pientä vitutuksen poikasta päässyt ilmoille joku oli sitten tuossa viime yönä vittuuntuneena jostain mennyt ja potkassut tankin luukun vierestä pellin sisään VOI SUN SA¤%&/#¤NA!!!!!
ja sitten päivällä kun olen töissä niin jotku pissaliisat käy pöllimässä jo 3:nnet venttiilin nupit %&#¤%&%&%#!!!!!!!!!!!!!!!!!armoa..........
noh futasu jäljen sain pullautettua jotenkin takas mutta naarmuja siihen vielä jäi![]()
heh arvaa vaan monta kertaa
jos vaikka ens kesänä sais itteesä niskasta kiinni.
ja oon meinannu jos vaihtais rekkariakin samal
kattoo ny miten käy on tossa viel talvella hommaa niin paljon että saa nähä saako kaikkea tehtyä ku ei taas viittis tehä semmosta mitä ei sit ehikkään ja auto taas on loppukesästä ajossa nyt ois tarkotus saada se vähän aikasemmin ajoon
ja nyt ois kiva onkelma eli en suosittele kellekkään lukkopesien poistoa
nyt on sitten jäätynyt molemmat etuoven moottorit? ei tuu nupit ylös
:D:D
voi V! noh ootellaan et tulee viel loska keli jos sais ovet auki ja vietyä omegan nukkumaan talviunta.
mutta JV kuittaa.
ja oon meinannu jos vaihtais rekkariakin samal
ja nyt ois kiva onkelma eli en suosittele kellekkään lukkopesien poistoa
nyt on sitten jäätynyt molemmat etuoven moottorit? ei tuu nupit ylös
voi V! noh ootellaan et tulee viel loska keli jos sais ovet auki ja vietyä omegan nukkumaan talviunta.
mutta JV kuittaa.
OPEL OMEGA 3000 24V