1.6 16v ecotec "käyttökokemuksia"
Tainneet olla liian pienelle toleranssille. Alunperin joka sylinteri on mitattu ja siihen on laitettu oikean toleranssin mäntä.Kepu kirjoitti:Ovatko ne männät olleet siis pienemmälle poraukselle tarkoitettuja? Eli sylinteriin oikeasti aivan liian pieniä?ascona_c kirjoitti:Joissakin X16XEL -moottoreissa tavattu myös tehtaalta asti olleita liian pieniä mäntiä, josta johtuu tolkuton öljynsyönti.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
No mikä siinä ahdistaa, että tuli 25 hv tehokkaampi peli? Ei autoissa ole mitään ostopakkoa. Astrat ei ole mitään harvinaisuuksia ja etsimällä löytää just semmosen kun haluaa.3TMotor kirjoitti:no eipä tullu hommattua ecotecciä ku myytiin nenän edestä.mutta hommattiin c18xe koneinen farkku astraali....
tuossa siitä autosta enemmän:http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=110595
tää on just tätä mun tuuria AHDISTAA!!!
kurttu
-
3TMotor
no ei me etsitty mitenkään erikoista, eli ei ollu toiveita koneen koon tai varusteiden tai värin suhteen.etsittiin vaan siistiä ja alle 300tkm ajettua farkku astraa. kun siistein vaihtoehto myytiin nenän edestä niin tyydyttiin toiseksi siisteimpään. oli hyvän oloinen vehje ja kaikinpuolin asiallinen KUNNES LAKKAS TOIMIMASTA!
eli se ahdistaa kun se hajos heti...
ja olen ainakin itse sitä mieltä jos olet autoa ostamassa ja asiallisen oloinen härveli tulee vastaan niin ota se. älä odota vielä asiallisempaa koska sitä ei välttämättä tule... täs nyt tais käydä vaan helvetin huono säkä
eli se ahdistaa kun se hajos heti...
ja olen ainakin itse sitä mieltä jos olet autoa ostamassa ja asiallisen oloinen härveli tulee vastaan niin ota se. älä odota vielä asiallisempaa koska sitä ei välttämättä tule... täs nyt tais käydä vaan helvetin huono säkä