Kysymyshän tulikin jo tuossa otsikossa.
Eli mulla on vectrassa alla tuollaiset kuvanmukaiset vanteet ja niistä sattuu puuttumaan pari noita keski lätkiä.
Kävin opelilta niitä kysymässä mutta oikein mikään vanne epc.n piirustuksissa ei näyttänyt juuri tuolta.
Tigrassa oli tuon näköiset vanteet alla ja tigran kohdalta löytyi myös epc.stä saman laiset,mutta kun ne on 4-pulttiset niin keskilätkät on erilaiset.
Tää ei varmaan jeesaa mutta mulla on tuollaiset vanteet nykyään talvikäytössä ja nuo on siis olleet Calibrassa ainakin vakiona (suomessa myyty DTM Edition vm. -95).
Sportissa on vakiona ne 5-puolaset(reikäpuolat) ja vähän kulmikkaat...Noita oon nähny ainakin joissain 95-96 B-vectran CDX-malleissa...Tai sit on voitu aikoinaan valita minkä malliset vanteet on halunnu..
Juutas kirjoitti:Mulla B"2" Sport Veccussa tälläiset vakio 16tuumaset.
Mulla oli kans samanlaiset vanteet kun oman sport Vectran ostin 1. omistajan jäljiltä ja siis Irmscherin Twin Spoke vanteet kyseessä.
Juu, eli nämähän eivät siis ole vakiovanteet, vaikka omistaja niin luuleekin... vaan nuo Irmscher Twin Spoke-vanteet jotka on mahdollisesti autoon laitettu jo heti uutena, mutta vakiona niitä ei ole ollut.
Vähän kuin omassa A-Vectrassa on laitettu autoon uutena 16V-Calibran vanteet eikä vakioita samankokoisia GT 16V:n aluja (jollainen on kyllä vararenkaalla).
Anzah kirjoitti:Sportissa on vakiona ne 5-puolaset(reikäpuolat) ja vähän kulmikkaat...Noita oon nähny ainakin joissain 95-96 B-vectran CDX-malleissa...Tai sit on voitu aikoinaan valita minkä malliset vanteet on halunnu..
Ensimmäisen kuvan vanteet ovat "CD Sport" -mallin alkuperäisvanteet.
No pakko niiden on sitten olla tuos kuvassa numerolla 6 näkyvät vanteet kun ei oikein muita b-vectran kohdalta 5-pulttisena ja sport mallina löydy.
Ei vain tuossa piirustuksessa oikein näytä samalta nuo vanteet kun auton alla
Luulen että tommoset 5-pulttisen keskilätkät käy, vaikka olisikin erinäköisistä vanteista.
2000 Vectran vanteisiinkin kävi tommoset uudemman 4-pulttisen vanteen lätkät. Oli sitäpaitsi hienommatkin, koska niissä oli erillinen krominen opelin merkki ja 2000 vanteissa taas pelkästään upotettu kuvio.
Eikös se mene niin että 96-98 cd sport mallissa on tollaset 5puolaset ja 98-99/00? sport mallissa on tommoset 10 piikkiset ja 00- eteenpäin on tuollaset hieman erilaiset 10 piikkiset?