riittääks tollasen vetoon muuten yks lakka kerros vai vedetäänks toi ns. välilakkana ja sit oikea lakka päälle? Kun oon kuullu juttua et ei sais kuulemma tasasta pintaa jos vetää kerrallla lakan seassa ton hileen? Ja maksaaks muuten minkä verran?
datzka kirjoitti:riittääks tollasen vetoon muuten yks lakka kerros vai vedetäänks toi ns. välilakkana ja sit oikea lakka päälle? Kun oon kuullu juttua et ei sais kuulemma tasasta pintaa jos vetää kerrallla lakan seassa ton hileen? Ja maksaaks muuten minkä verran?
Eli suositus on 4 lakkakerrosta ja tietysti aina välihionta lakkaus kertojen väliin.
Mulla toi on lakattu 2kertaan eli vielä pitäis lakata 2kertaa vaikka kummallakin kerralla on lakkaa vedetty siihen pisteeseen että on melkein alkanut valumaan.
Mirraksi tai mirra flakeksi tuollaista rainbow flakea sanottiin ainakin 1980-luvulla kun se oli muotia... mutta onhan moni muukin "kasari"-juttu nykyään taas muotia...
ja saa helposti tasaisen pinnan normaali ruiskulla, koska tämä ei ole mikään tavallinen (iso) flake mitä esim deco värissä myydään. deco värin isot kiteet vaatii yli 10 kerrosta lakkaa ja pari välihiontaa, mutta phönix ei tarvi välihiontaa, vaan ainoastaan lakka päälle. jonkun verran noit ollaan omalla hallilla maalailtu ja ens kesäks tulee ainakin yks opeli, missä on käytetty 5 litraa phönixiä. (ei mun auto!) pohjavär(e)istä ei ole vielä tarkempaa tietoa..
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15 BMW e46 ///M3 Cabrio '01
ata kirjoitti:Mirraksi tai mirra flakeksi tuollaista rainbow flakea sanottiin ainakin 1980-luvulla kun se oli muotia... mutta onhan moni muukin "kasari"-juttu nykyään taas muotia...
Noita Flakeja on vielä muitakin.
Tuossa kerran sain hypistellä jenkkilästä saatuja flake malleja niin olihan noita vaikka millasia, tosin osa maksaa niin hunajaa ettei ihan mihin tahansa peliin edes viitti laittaa..
Flaket ollu jenkkipiireissä jo aika kauan käytössä mutta hinnan vuoksi suomessa käyttö ollu aika vähäistä.
ja saa helposti tasaisen pinnan normaali ruiskulla, koska tämä ei ole mikään tavallinen (iso) flake mitä esim deco värissä myydään. deco värin isot kiteet vaatii yli 10 kerrosta lakkaa ja pari välihiontaa, mutta phönix ei tarvi välihiontaa, vaan ainoastaan lakka päälle. jonkun verran noit ollaan omalla hallilla maalailtu ja ens kesäks tulee ainakin yks opeli, missä on käytetty 5 litraa phönixiä. (ei mun auto!) pohjavär(e)istä ei ole vielä tarkempaa tietoa..
Normaali ruiskulla toikin maalattiin
Tossa flakessa on sit sellanen "ominaisuus" että jos valo ei käy siihen niin se on harmaa.
Eli elkää hölvätkö liikaa sitä flakea muuten teillä on esim. harmaa konepelti.
Toi vecculin konepelti näyttää pilvisellä kelillä et siinä olis roskia pirusti
No laitetaan projekti jäihin vähäks aikaa eli varmaan ens kausi on kokonaan liikenteest pois.
Ei oikee tiiä et myiskö pois vai laittasko jotai radikaalimpaa... vähän jenkkipuolelta lainattuu juttuu tohon...
noh ohan tää veccu kyl nähty jo aikalailla kaikissa tapahtumissa, et vissii kannattaa alkaa jtn radikaalimpaa tekemään tai vaihtaa aihio Tosin myymällä jää vitusti tappiolle, mut elämä on.
datzka kirjoitti:noh ohan tää veccu kyl nähty jo aikalailla kaikissa tapahtumissa, et vissii kannattaa alkaa jtn radikaalimpaa tekemään tai vaihtaa aihio Tosin myymällä jää vitusti tappiolle, mut elämä on.