HELP! Kadetista hävisi mittarivalot

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Golden Boy
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

HELP! Kadetista hävisi mittarivalot

Viesti Kirjoittaja Golden Boy »

Mulla on 1.3 E- Kadetti vm. 85. Vaihdoin siihen muutama vuosi sitten Friscon takaa valaistun mittariston, jossa on kiekkamittari. Ongelma on nyt se, että siitä mittaristosta hävisi kokonaan taustavalot. Auton ajovalot ia kaikki muut valot pelaa normaalisti. Missä voi olla vika? Koputtelin kojelautaa mittariston yläpuolelta eikä sekään auttanut. Mistä kannattaa etsiä vikaa? Voisiko vika olla itse mittaristossa? Olisin vastauksista kiitollinen.

T. MäkiPoika
Jeps.
jezze
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jezze »

Sulla ei varmaan ole valojen himmeys säädintä? Kun sitäkin on sattunut että on vahingossa sipastu sitä säädintä ja mittarivalot olleet pimeinä?
Jarzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarzki »

Mulla oli asconassa ja kadetissa se kirkkauden säädin sellainen että joutuu vähän hakemaan sitä paikkaa missä valot palaa, jotain kosketushäiriötä siis, en tiedä onko vika vai ominaisuus mutta molemmissa käyttö opeleissa on ollut tuo sama.
Golden Boy
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Juu ei ole sitä mittarivalojen säätöä. Jos se vika on mittaristossa niin olen harkinnut hommaavani GSi digitaalimittariston. Oisko se kova homma asentaa se digimittaristo?

T. MäkiPoika
Jeps.
Bäri
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Bäri »

Siellä voi olla kosketus häikkä tai vastaavaa. Ja eipä tuon digimittariston vaihtokaan mikään kummonen juttu ole, kunhan vaan on kaikki tarvittavat liittimet. Johtosarjasta kyllä löytyy kaikki tarvittavat johdot, ainakin omassani löyty ja suotavaa olis jos tietäs mikä johto on mikäkin. Taitaa vielä olla jossain tallessa ohjeet tuon homman tekoon, jos on tarvetta...
Crossie
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Crossie »

Oisko sulake menny? Muistelisin et itellä joskus ollu kanootin mittaristo sen takii pimeenä...
Ooppeliton
Golden Boy
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Jeps. huomasinkin että kojelaudan valoista osa oli myös pimeänä ja syyksi paljastui palanut sulake. Eli ei mitään vakavata.

T. MäkiPoika
Jeps.
Vastaa Viestiin