Bilstein-iskunvaimentimet kaikkiin Opeleihin

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
walo
'Kapitän'
'Kapitän'

Bilstein-iskunvaimentimet kaikkiin Opeleihin

Viesti Kirjoittaja walo »

Eli nyt olis mahollista hankkia Opeliin kuin Opeliin Bilsteinin iskareita. Olen ollut yhteydessä Bilsteinin-tehtaalle sekä Suomen maahantuojaan ja sain tällaisen mukavan listan vanhempiin opeleihin mahdollisista iskareista (Linkki). Uudempiin Opeleihin ja muihin autoihin iskarit löytyy täältä (Linkki)

Hinnoista en vielä tiedä, mutta jos tulee paljon kysyntää, niin maahantuoja sanoi että voitaisiin keskustella edulliset hinnat. Huomioitavaa toimitusajoissa on se, että kaikkia iskareita ei välttämättä ole edes tehtaalla valmiina hyllyllä, varsinkin vanhempiin ooppeleihin, joten odotteluun täytyy varautua. Tuotantoerät ovat sen verran pieniä vanhempiin malleihin, koska kysyntä on harvinaista, mutta lupasivat tehtaalla valmistaa kysynnän mukaan kaikkia iskunvaimentamia mitä listalta löytyy. Maahantuoja kertoi, että eivät mielellään tilaa yksittäistä sarjaa iskareita, koska kulut tulisivat silloin ostajalle suuriksi. Isompia eriä eli noin 4-settiä (16 iskaria) maahantuoja tilailee jo mielellään.

Tietoa Bilstein-iskareista (Linkki). Minulle voi osoittaa kysymyksiä E-mailiin asian tiimoilta. Myös muiden automerkkien Bilstein-iskareita voi kysellä, niidenkin tilaus onnistuu samalla.

Eli koska on tullut erinäisiä kyselyitä niin lyödään lisää faktoja tiskiin. Toimin siis yksityisenä henkilönä ja koitan saada aikaa tilausta Oy Sandman Nupnau AB:n kautta joka tuo maahan Bilsteinin-iskunvaimentimia. Oy Sandman Nupnau AB otti minuun yhteyttä sillä olin lähettänyt kyselyitä suoraan valmistajalle koskien Rekord E:n Sport-iskunvaimentimia ja tämä yhteyshenkilö oli välittänyt tiedot maahantuojalle, joka sitten soitti minulle ja kyseli haluaisinko organisoida isompaa tilausta.
Takuuasioista ja reklamaatioista en ole vielä sopinut maahantuojan kanssa, koska he osasivat viime viikolla yhteydenotossaan kertoa vasta alustavia tietoja. Hinnoistakaan en vielä osaa sanoa, mutta maahantuoja lupasi ottaa minuun yhteyttä ensi viikolla asian tiimoilta.
Tarkoitus oli tässä herättää kysyntää ja selvittää olisiko mahdollista saada aikaan jonkinlaista tilausta eikä antaa väärää kuvaa tästä asiasta. Minulle voi suoraan osoittaa lisää kyselyitä sekä kysymyksiä sähköpostiin.

Oy Sandman Nupnau AB:n yhteystiedot
Hiekkakiventie 7
00710 Helsinki
Phone: 00358 9682 71
Fax: 00358 9682 7306
E-mail: kaj.loman@sanup.fi
Jope
OCF Member 2016

Re: Bilstein-iskunvaimentimet kaikkiin Opeleihin

Viesti Kirjoittaja Jope »

walo kirjoitti:Hinnoista en vielä tiedä, mutta jos tulee paljon kysyntää, niin maahantuoja sanoi että voitaisiin keskustella edulliset hinnat.
Kuka, mikä tai ketkä ovat bilsteinin maahantuojia?
ekomies
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ekomies »

Mitenkäs nuo mahdolliset takuu ym reklamaatio asiat meinaat hoidella,jos yksityisenä myyt yksityiselle?
Omega B X20SE Sedan -98
Vectra A C20NE - CDX -95
static
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja static »

Mitenkäs olit ajatellut tilaukset toteuttaa. Rahat tilille ja loma kanarialle? Ei millään pahalla mutta vähän enemmän faktaa pöytään, näitä kimppahuijauksia on ollut ihan tarpeeksi viimeaikoina. :roll:
jeree
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jeree »

static kirjoitti:Mitenkäs olit ajatellut tilaukset toteuttaa. Rahat tilille ja loma kanarialle? Ei millään pahalla mutta vähän enemmän faktaa pöytään, näitä kimppahuijauksia on ollut ihan tarpeeksi viimeaikoina.
Ja kannattaa olla yhteydessä tuohon kerhon staffiin ja kertoa sinne tarkemmin jotta tietävät seurata aihetta ja tarvittaessa tehä omia johtopäätöksiään. Ja muutenkin, mitä enemmän on lyödä ihmisten/firmojen/mukana olevien tahojen nimiä esille niin sitä parempi. Etenkin kun olet täysin uusi heppu foorumilla. Vastaavan tyylisiä on ollut turhan paljon kusetuksen lavastuksena..:no:

Mut jos kaikki näyttää vihreetä valoa ja saadaan tarpeeksi faktaa esille..
Evotec
OCF Member 2020
Viesti:

Re: Bilstein-iskunvaimentimet kaikkiin Opeleihin

Viesti Kirjoittaja Evotec »

Jope kirjoitti:
walo kirjoitti:Hinnoista en vielä tiedä, mutta jos tulee paljon kysyntää, niin maahantuoja sanoi että voitaisiin keskustella edulliset hinnat.
Kuka, mikä tai ketkä ovat bilsteinin maahantuojia?
Atoy Oy on Bilsteinin maahantuoja. Minun mielestäni niillä on aika hyvin tavaraa hyllyissä, jopa vanhempiin Opeleihin. Atoyn jälleenmyyjiä löytyy varmasti lähes joka kaupungista...
JiiPee
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

jeree kirjoitti:Ja kannattaa olla yhteydessä tuohon kerhon staffiin ja kertoa sinne tarkemmin jotta tietävät seurata aihetta ja tarvittaessa tehä omia johtopäätöksiään
Asia on huomioitu ja tilannetta tullaan seuraamaan :what:

JiiPee
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

kiitos tuosta pdf:sta pitää kysellä paikallisilta nota monza etu iskareita 8)

edit mielenkiintoista kun mulla oli mantan etu/taka iskari numerot lapulla niin ei täsmännyt tuon luettelon numeroihin..... :roll: johnakin luki Rallye ilmeisesti ralli versio iskarista?(eli pidennytty ulostulo.

entä mitäs ne on missä ei lue mitää onko ne Sport/sprintit? vai ihan normi kaasu patruuna? siis normimittainen
Evotec
OCF Member 2020
Viesti:

Realsanta kirjoitti:kiitos tuosta pdf:sta pitää kysellä paikallisilta nota monza etu iskareita 8)

edit mielenkiintoista kun mulla oli mantan etu/taka iskari numerot lapulla niin ei täsmännyt tuon luettelon numeroihin..... :roll: johnakin luki Rallye ilmeisesti ralli versio iskarista?(eli pidennytty ulostulo.

entä mitäs ne on missä ei lue mitää onko ne Sport/sprintit? vai ihan normi kaasu patruuna? siis normimittainen
Mitkä numerot sulla santa on? Mulla on firmalla tehtaan luettelo niin voisin tarkistaa...
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

muistaakseni nää on Sport-versiot B46-908 ja B46-918
Evotec
OCF Member 2020
Viesti:

On kyllä sport-versiot, mutta C-Kadetin muistaakseni. En muistanut katsoa tänään työpaikalla, mutta mulla on itselläkin samat iskarit jemmassa tohon omaan Ascona-projektiin. Sain jostain vihjeitä että nuo olisivat pikkusen lyhyempiä kuin Asconan/Mantan omat sportit, mutta en ole mitannut...

Konilla taas on justiin samat iskarit sekä C-Kadettiin että B-Ascoon/Mantaan, joten uskon että nuo Bilsteinitkin pelaa niin kuin pitää... :oops:
Vastaa Viestiin