Pirkanmaan miitti su 15.2.2026 klo 15 Juustoportti, Ylöjärvi
niin yleensähän liikenteessä kiihdytetään ja jarrutetaanrkr- kirjoitti:Kauheita hulttioita te ootte![]()
Jotain kiihdytysjarrutuskiihdytysleikkiä menitte k-p:n johdolla.
Sai jalankulkijana oikein varoa, ettei jää alle.
Ja tosiaan, näkyihän siellä parkeilla joskus kymmenen jälkeen jopa yksi vectra ja sedan e kadetti
---Ketola Drift Team---
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Siinä bussiaseman kohdalla hieman säpsähdin, kun tietä olin ylittämässä ja yhtäkkiä kolmen ooppelin letka meinaa jyrätä päältä. Enkä edes kävellyt punaisiin. Ratinaan päin menitte siitä risteyksestä, shellille ette kuitenkaan jääneet.
Ette muka huomanneet poikkeuksellisen kovaäänistä calibraa siellä parkeilla, vai oltiinko eri aikaan? Tulihan siellä E-mersun provosoimana vähän kiihdyteltyäkin...
Ette muka huomanneet poikkeuksellisen kovaäänistä calibraa siellä parkeilla, vai oltiinko eri aikaan? Tulihan siellä E-mersun provosoimana vähän kiihdyteltyäkin...
Look who's talkin'...Harri.P kirjoitti:mut ei leikitä yleisillä teillä
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
ei nyt takerruta pikku seikkoihin niin ja mikä savuverhobarbou kirjoitti:Look who's talkin'...Harri.P kirjoitti:mut ei leikitä yleisillä teilläMeni isompi hinku leikkimiseen, kun jäin eräänkin OPD:n laskeman suojaavan savuverhon peittoon... Olisihan se papan pitänyt muistaa, että salaisten agenttien kanssa ei ole leikkimistä...
---Ketola Drift Team---
barbou kirjoitti: Enhän mää koskaan... Enkä puhu hävyttömiä - paitsi jos nuoriso yllyttää...
jaa tairat sää olla se kaiken pahan alku ja juuri
---viitanen racing---
Pieni mies ja suuret puheet
Pieni mies ja suuret puheet
Pappakin pääsi työkiireiltä mestoille ja mitä mun vanhat silmäni näkevät? Ei mitään kunnioitusta vanhempaa herrasmiestä kohtaan... Sivistymätöntä tuo nykynuoriso...k-p kirjoitti:[jaa tairat sää olla se kaiken pahan alku ja juuri![]()
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Viitanen Racing---
sinne vaan en kyllä tiedä itse että kerkeenkö yhden maalaus projektin takia.....Virimies kirjoitti:Eikös se tän kuun toinen lauantai oo nyt? Pitäskö ihan ascolla tulla köhiin sinne..
---Ketola Drift Team---
Mitäs maalaat? Jos vähääkä pysyy ruisku kädessä niin saat kastella maalilla ton mun romunHarri.P kirjoitti:sinne vaan en kyllä tiedä itse että kerkeenkö yhden maalaus projektin takia.....Virimies kirjoitti:Eikös se tän kuun toinen lauantai oo nyt? Pitäskö ihan ascolla tulla köhiin sinne..
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
No jos joku "kaljapalkalla" haluais maalata, jäljen ei tarvi olla paras mahdollinen...k-p kirjoitti:eipä ruisku oo harrin kädessä vaan mun isän. saat nähdä hamasssa tulevaisuudessa mitä se harri halus että maalataan
- Rusko Motorsport -