Opel Fan-lehti täyttää 5 vuotta!

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Enochian kirjoitti:
Pinohiiri kirjoitti:^ei mulla vaan vieläkään näy linkkejä.

Mutta asiaan eli hyvinä numeroita oli ja melkee lukastu kaikki läpikin jo. Innolla ootetaan jo uutta lehteä. :P
Oletko klikannut lehtien kuvia? Pöljä.
ei mulla näy mitään lehtien kuvia. :roll: PÖLJÄ!
vihtuliskohan selain....

nii ja uus lehti tuli ja nyt näyttää olevan mielenkiitoisin lehti kaikista numeroista mitä kotiin kolahtanut. joten suuret kiitokset tekijöille siitä!! :worship:
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

Pinohiiri kirjoitti: nii ja uus lehti tuli ja nyt näyttää olevan mielenkiitoisin lehti kaikista numeroista mitä kotiin kolahtanut. joten suuret kiitokset tekijöille siitä!! :worship:
Kyllä kyllä :worship:

Täytyy ihan ajan kanssa tutustua siihen...
Kuva
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

prkl mulle ei tule lehtiä ku en o muuttanu vielä osotetta jäsenrekisteriin :(
olen asunu väliaikasessa osotteessa jota ei kannattanu muuttaa rekisteriin
saiskohan sitä lehteä jotenkin muuten vaikka syyspartyissä ? :(
tai sitten se o jo lähteny edelliseen osoitteeseen :(
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Hyvä sentään, että lehti on taas edes jollekin tullut, sillä mielipiteistä ja kommenteista päätellen lehti tuskin on tullut yli sadalle kerholaiselle, vaikka kerhossa kuitenkin on liki 1200 jäsentä...

Taas pitänee myös muistuttaa ihmisiä tekemään KAIKKIIN viskaaleihin sekä muihin järjestöihin tai vastaaviin tehtävästä osoitteenmuutoksesta!!!
Ei ne postit kulkeudu kotiin, jos ei itse pidä huolta oikeista tiedoistaan esim. kerhon jäsenrekisterissä.
Vaikka postin ei kuulukkaan palauttaa posteja, jotka eivät tavoita vastaanottajia koska ne ovat kakkosluokassa, vaan niiden kuuluu mennä suoraan roskiin jäsenkortteineen päivineen niin aina välillä niitä kuitenkin palautuu myös minulle.
Nytkin tuli postiluukusta neljä lehteä takaisin niin kuinkakohan paljon niitä mahtaa mennä postin kautta roskiin, kun osoitetiedot ovat, mitä ovat?!?

Tässä niiden kuorien omistajat, joiden lehdet palautuivat tänne:

-Kärkkäinen Jussi
-Heimala Teemu
-Murto Antti
-Järvinen Toni

Samalla peräänkuulutan myös ihmisten omaa aktiivisuutta eli mikäli ei edes ole saanut 1/2006 OpelFaniaan niin silti ei vielä kysellä sen perään, eikä ihmisiä saa kiinni foorumilla huhuilemalla saatikka, että joku vielä tuntisi heitä, kun nytkin olen koko vuoden huudellut muutaman ihmisen perään, jotta saisi heillekin jäsenpostit kulkemaan...
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary

Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

madi kirjoitti:prkl mulle ei tule lehtiä ku en o muuttanu vielä osotetta jäsenrekisteriin :(
olen asunu väliaikasessa osotteessa jota ei kannattanu muuttaa rekisteriin
saiskohan sitä lehteä jotenkin muuten vaikka syyspartyissä ? :(
tai sitten se o jo lähteny edelliseen osoitteeseen :(
:lollis: :lollis: :lollis: :lol: :lol: :lol: :lollis: :lollis: :lollis:

Siinä on paraskin "sankari"... Siellä se lepää sinunkin postisi "silppurissa"...

Paas pistäen sitä osoitetietoa kehiin niin saatat jatkossa saada postia muiltakin, kuin ulosottoviranomaisilta...

Sun pitää mennä nytlukeen vaikka Jannen lehteä tai jotain... :wink:

Omega A 4.0i 24V EVO 500
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

noku mää oon ollu osoitteeton sankari ku mulla ei o omaa kotia :( :(
pitää tästä lähtä lukeen johonki lehteä :hammer:
dam
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja dam »

hyvä numero :)

pitää vielä lukaista kunnolla läpi..
nyk: E30
ex: Astra Sport 16V '95 & Kadett GSi 16V '88
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Olipahan paksu lehti :thumbsup: Ainoastaan hieman jäi mietityttämään että oikoluetaanko juttuja ollenkaan ennen kuin ne painetaan lehteen...? :o
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

AtB kirjoitti:Olipahan paksu lehti :thumbsup: Ainoastaan hieman jäi mietityttämään että oikoluetaanko juttuja ollenkaan ennen kuin ne painetaan lehteen...? :o
Kyllä me on yritetty, mutta kaikkea ei sitten vissiin olla taas huomattu... :( Ja omista jutuistaan ei ainakaan huomaa virheitä koskaan...
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

ata kirjoitti:
AtB kirjoitti:Olipahan paksu lehti :thumbsup: Ainoastaan hieman jäi mietityttämään että oikoluetaanko juttuja ollenkaan ennen kuin ne painetaan lehteen...? :o
Kyllä me on yritetty, mutta kaikkea ei sitten vissiin olla taas huomattu... :( Ja omista jutuistaan ei ainakaan huomaa virheitä koskaan...

Pienet virheethän nyt on ihan normaaleja. Mutta kun kokonaisen jutun teksti on epäselvää ja virheitä puolillaan niin rupeaa hieman ärsyttämään sellaisen lukeminen... Ei nyt tietysti mitenkään pahalla kirjoittajia kohtaan.

(E: prkl kun mä en osaa ite sitten käyttää silmiäni ja painelen vääriä nappeja :roll: )
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

AtB kirjoitti:
ata kirjoitti:

Pienet virheethän nyt on ihan normaaleja. Mutta kun kokonaisen jutun teksti on epäselvää ja virheitä puolillaan niin rupeaa hieman ärsyttämään sellaisen lukeminen... Ei nyt tietysti mitenkään pahalla kirjoittajia kohtaan.

(E: prkl kun mä en osaa ite sitten käyttää silmiäni ja painelen vääriä nappeja :roll: )
Kun tuon asian näin ilmoitit niin olisi kiva tietää tarkemmin, mikä juttu on pielessä?
Äsken Katin kanssa lehteä lukiessa/selatessa huomasimme yhden asian eli Uudenkaupungin juttu on näköjään jäänyt kokonaan oikolukematta, mutta jos siitä ei saa selvää niin voi voi... He he...

Ei muuta, kuin mukaan lehteä tekemään...

Omega A 4.0i 24V EVO 500
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

EVO-500 kirjoitti:Kun tuon asian näin ilmoitit niin olisi kiva tietää tarkemmin, mikä juttu on pielessä?
Äsken Katin kanssa lehteä lukiessa/selatessa huomasimme yhden asian eli Uudenkaupungin juttu on näköjään jäänyt kokonaan oikolukematta, mutta jos siitä ei saa selvää niin voi voi... He he...

Ei muuta, kuin mukaan lehteä tekemään...
Tuo Ukin-kokoontumisen juttu on tämä mistä on kyse. Jos olen ainut kuka asian huomasi niin pahoittelut että olen niin pilkunviilaaja... :-?
Mua ei kyllä ole ihan niin hyvillä sananlahjoilla siunattu että saisin juttuja välttämättä kasaan, kuvia voin kyllä antaa käyttöön ;)
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Siinäpä taisikin ideana olla se, että juttu on kirjoitettu vähän eri tyylillä ja eri näkökulmasta kuin mistä me "vakiokirjoittajat" ollaan kirjoitettu. Toki se poikkeaa muista jutuista tyyliltääkin aika paljon. Onko se sitten huono vai hyvä asia, on hyvin pitkälti makuasia. Tässä haettiin vähän erilaista näkökulmaa...
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

ata kirjoitti:Siinäpä taisikin ideana olla se, että juttu on kirjoitettu vähän eri tyylillä ja eri näkökulmasta kuin mistä me "vakiokirjoittajat" ollaan kirjoitettu. Toki se poikkeaa muista jutuista tyyliltääkin aika paljon. Onko se sitten huono vai hyvä asia, on hyvin pitkälti makuasia. Tässä haettiin vähän erilaista näkökulmaa...
Ari, lue ensin juttu ja kirjoita yllä oleva teksti uudelleen samalla tavalla... :lollis: :lollis: :lollis:

:lol: :lol: :lol:

T:K.Vilen
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Lehti tuli eilen ja taattua tavaraa taasen oli :thumbsup:
Tosin Ukin juttu kyllä pisti täälläkin silmään,mutta kyllä siitä selvän vielä sai.

E:Ei siinä näkökulmassa/tyylissä mitään vikaa ollutkaan,oikoluku vaan ilmeisemmin puuttui.
Johnny, la gente esta muy loca.
Vastaa Viestiin