Vectran madallus, kokemuksia?
Vectran madallus, kokemuksia?
Kysymyksiä...
Onko kokemuksia 60/50mm madaltavista jousista a1 vectrassa?
Onko liikaa käyttöautoon? Vakio iskarit ei taida kauaa kestää?
Madaltaako kaikki calibran jouset vakio vectraa 20mm vai?
Onko esim kadetin iskarit lyhyemmät kun vectran? Sopivuus/toimivuus?
Kadetin jouset ilmeisesti madaltaisivat 30mm, mutta mitenkähän hirveät ajaa?
renkaat on 205/50/16"
Kiitos etukäteen.
Onko kokemuksia 60/50mm madaltavista jousista a1 vectrassa?
Onko liikaa käyttöautoon? Vakio iskarit ei taida kauaa kestää?
Madaltaako kaikki calibran jouset vakio vectraa 20mm vai?
Onko esim kadetin iskarit lyhyemmät kun vectran? Sopivuus/toimivuus?
Kadetin jouset ilmeisesti madaltaisivat 30mm, mutta mitenkähän hirveät ajaa?
renkaat on 205/50/16"
Kiitos etukäteen.
en kyllä uskaltas mennä katkaseen, sorvilla lyhentää ja kierrettälisää näin ainaki 2000:ssa vecussa onnistus...Tuunari_ kirjoitti:Onko helppo lyhentää? (En ole vectran iskaria irtonaisena tutkinut)henkkas81 kirjoitti:60mm jousille on vakioiskarit liian pitkät hakkaa pohjaan ja ei kestä kauaa tosin voihan niitä lyhentää
eli poikki ja hitsaus... vai??
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
-
HannaMaija
- 'Kadett'

Laitoin ekaan vectraani (A) 60mm madaltavat KW:n jousi ja iskarihässäkät (iskari sellainen molempiin suuntiin vaimentava?). Omaan makuuni oli todella hyvä! Muut perheenjäsenet tosin valittivat kivistä kyytiä, mutta tosiaan kuskin penkillä tuntui todella hyvälle.
Ei siis ainakaan menty kahva maassa kurveissa...
Olisi vaan pitänyt ne puslat (jossain muussa topicissa puhutaan) hommata. Säädätin kyllä kulmat, mutta eipä tuosta hyötyä ollut, kun olisi pitänyt olla ne puslat..
Olisi vaan pitänyt ne puslat (jossain muussa topicissa puhutaan) hommata. Säädätin kyllä kulmat, mutta eipä tuosta hyötyä ollut, kun olisi pitänyt olla ne puslat..
-Jotkut eivät myönnä virheitään, minä myöntäisin jos niitä olisi-
Semmosta täällä kysyisin että mitenkä on kun olen kuullut juttua että kun vakio iskareitten kanssa laittaa madallus jouset niistä tulee kilometrien jälkeen kakat. Eli siis autosta tulee kuin kiikkutuoli/ jouset ei toimi. Itse meinasin ostaa pelkät jouset kun tuo raha puoli ei tällä hetkellä oli mikään parhain. Autoni on siis Vectra B -98
Jos madallat kohtuudella (max. 40mm) nii pitäis viel jotenkin mennä vakioiskareilla. Edellelisessä autossa oli Weitecin -40mm jouset ja monroen vakioiskarit. Iskarit jotain 2 vuotta vanhat, kun jouset vaihdettiin. Hyvin ne kesän viel kesti 
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Taitaa niin moni jättää ne ties kuinka vanhat iskarit sinne ja vaihtaa vaan ne jouset joiden "pysäyttämisessä" vanhat iskarit kyykähtää alta oomin ja sitte paarissaVilikku kirjoitti:Semmosta täällä kysyisin että mitenkä on kun olen kuullut juttua että kun vakio iskareitten kanssa laittaa madallus jouset niistä tulee kilometrien jälkeen kakat. Eli siis autosta tulee kuin kiikkutuoli/ jouset ei toimi. Itse meinasin ostaa pelkät jouset kun tuo raha puoli ei tällä hetkellä oli mikään parhain. Autoni on siis Vectra B -98
puhutaan kuinka p'skat noi jouset onkaan.