Astra Coupen korin rakentelu
-
kadett2.0i
- 'Senator'

Meeppä tonne http://www.opel-tuning.org ne on ton täälläkin paljon pyörivän markuksen sivut ja varmasti on ainakin suomen hienoin coupe.
Millaista ratkaisua oikein haet tuohon coupeen. Suosittelen ensin suunnittelemaan auton kokonaisuutena. Kun kaikki osat eivät aivan sovi keskenään, jolloin autosta tulee vähän sekaisen näköinen.On 2003-02-26 14:36, Coupe ** wrote:
Olisko aiheeseen perehtyneitä, eli mistä kannataa ostaa (halvimmat toimittajat) mitä kannattaa ostaa ym.
Olis kiva myös saada kuvia erilaisista ratkaisuista.
Toinen ongelma tietenkin on myös se että coupeen on tosi vaikeaa löytää mitään kunnon osaa. Etupuskurin tietenkin saa koska se on kiinityksiltään sama kuin muut astra!
Ota yhteyttä jos kaipaat jotein neuvoa
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Tuli muuten sellainen asia mieleen, että viime viikonloppuna kun olin käymässä Saksassa, näin todella hienon ja laitetun Astra Coupen, jossa silmiin pisti hienona detaljina krominväriset taustapeilit (kuoret).
Sopi meinaan hienosti. Itse hankkisin ainakin jos omistaisin A. Coupen...
...Ja huomenna taas Saksaan. (Bongailemaan hienoja autoja kaiken muun "duunin" ohella)
...Ja huomenna taas Saksaan. (Bongailemaan hienoja autoja kaiken muun "duunin" ohella)
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

BMW e46 ///M3 Cabrio '01

ja nämä peilinkuorethan voi myös hankkia ihan perus astraankin.. löytyy Irmscherin valikoimasta, ja sopii kyllä hyvin tummaan tai punaiseen autoon...On 2003-02-26 23:29, Calibra_46 wrote:
Tuli muuten sellainen asia mieleen, että viime viikonloppuna kun olin käymässä Saksassa, näin todella hienon ja laitetun Astra Coupen, jossa silmiin pisti hienona detaljina krominväriset taustapeilit (kuoret).
Audi TTR 165kw quattroEipä ole oikein mun mieleen ne peilit ja toiseksi kun hankinn nyt erillaiset peilit niin tuskin niihin edes saa sellaisia. Tosin jos hommaisi ATP INOX vanteet niin sitten ehkäOn 2003-02-26 23:29, Calibra_46 wrote:
http://www.albstadt-net.de/lumma/Opel/Coupe.html tuolta ainakin löytyy aika hienoja ratkaisuja.
Joo onhan ne ihan jees jos hakee hieman laitettua mutta kumminkin hillittyä. Ja tuo sopivuus ja laatua on sitten todella huippuluokkaa.On 2003-02-27 15:32, mä wrote:
Irmscheriltä löytyy mun mielestä parhaat kori- ym sarjat coupeen. Ainakin mulla on molemmissa coupeissa ollu i-linen palikat..ja mielestäni ne on hyviä niin laadultaan kuin muutenkin. Hinta tosin on sitten aika huima..se lienee miinusta i-linelle?!
Ongelmana on vaan niin osien hinnottelu suomessa ainakin.
Hyvä esimerkki esim omasta puskurista.
Eli se Mattigin tekemä puskuri.
No kun sitä sovitettiin niin kaikki näytti todella hyvältä. Istui koriin kuin nenä päähän ja kaikki pokkaukset olivat kohdallaa.
Samoin pinta silloin näytti vielä ihan ok:lta (vähän huono valo ja pinta oli valkoinen).
Mutta kun puskuria alettiin todella työstää niin siitä löytyi uskomaton määrä kuoppia, muotin jälkiä ja yms.
Joten kannattaa miettiä tarkkaan mitä autoon laittaa jos aikoo päästä halvalla
höps...
Kävin juuri tänään kyselemässä irmzher palikoita Opel liikkeestä... ihan siistejä mutta tautisen hintasia. Esim merkitön maski 180 ekua, etuspoileri jopa 463 ekua sekä taakse tulevat alaspoilerit 236 ekua. Nämä kaikki osat siis coupeen. Jätän ainakin itse väliin ja katselen joltain muulta valmistajalta vastaavia...hyviä vinkkejä mistä. esim: etuspoileri, maski, valoluomet ?
Kävin juuri tänään kyselemässä irmzher palikoita Opel liikkeestä... ihan siistejä mutta tautisen hintasia. Esim merkitön maski 180 ekua, etuspoileri jopa 463 ekua sekä taakse tulevat alaspoilerit 236 ekua. Nämä kaikki osat siis coupeen. Jätän ainakin itse väliin ja katselen joltain muulta valmistajalta vastaavia...hyviä vinkkejä mistä. esim: etuspoileri, maski, valoluomet ?
No..jos haluat sellaset osat jotka istuu kuin nenä päähän ilman ylimääräistä työstämistä niin Irmscherin palikat on kärkipäätä..ja sekin lienee valitettavan totta että halvalla ei hyvää saa. Mutta jos nuo kertomasi hinnat oli tämän päivän I-line hintoja niin enpä usko että kovin paljoa halvemmalla pääset.
Ai joo..nuo hinnat muuten varmaan oli maalaamattomana ym..tai sitten ne on pudottanu hintoja ihan hiljattain..
Ai joo..nuo hinnat muuten varmaan oli maalaamattomana ym..tai sitten ne on pudottanu hintoja ihan hiljattain..