mistä mantaan etunavat?

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
THP
'Senator'
'Senator'

mistä mantaan etunavat?

Viesti Kirjoittaja THP »

elikkäs uudet etunavat hakusessa,jos tossa tulee sorvautettua napoja uusille jarruille niin ei viitsisi vanhoja paskoja hieroa..vai saako mistään enää uusia osia?
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Mä voi hommata mut eipäilen et halua kuulla niitten hintaa

muistaakseni 150e kpl+posti vai olikohan 100e /kpl :roll:

loppuko kiinnostus jo?
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
THP
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja THP »

eihän se nyt niin paljoa ole..jos vielä tietäis tarkan hinnan niin voisin vaikka ostaakkin ne.
manta 2.4
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja manta 2.4 »

Ootko käyny kysyy opelilta jos löytyy varastosta jostain päin maailmaa??
Opel on pop!!!
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

manta 2.4 kirjoitti:Ootko käyny kysyy opelilta jos löytyy varastosta jostain päin maailmaa??
Ja älä kysy vain ja ainoastaan viralliselta Opel jälleenmyyjältä vaan myös joltain muulta alkuperäisiä osia myyvältä.
Itse törmäsin kerran asiaan jossa tarvitsin autoon 2kpl xxx varaosaa mutta Opelilta ilmoittivat että vain 1kpl löytyy koko euroopasta, minä siihen että wtf :o
No samaan aikaan olin pyytänyt eräästä toisesta liikkeestä myöskin selvitystä kyseisten osien saatavuudesta ja yllätys yllätys molempia saatavana(kysyttiin vain että monetko otat)
Että se siitä sit...ja onnellinen elämä jatkui...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
THP
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja THP »

juu,opelilta tuskin löytyy,olin itse töissä eräässä suuressa vantaalla sijaitsevassa opel liikkeessä,niillä ei ole mitään osia siellä vanhoihin eikä oikein uusiinkaan.. :no:

täytyy kysellä esim. osatoimitus tms.
manta 2.4
'Kadett'
'Kadett'

THP kirjoitti:juu,opelilta tuskin löytyy,olin itse töissä eräässä suuressa vantaalla sijaitsevassa opel liikkeessä,niillä ei ole mitään osia siellä vanhoihin eikä oikein uusiinkaan.. :no:

Ainakin porvoon auto-open on TILANNU mulle ties mitä orkkis osia... hollannista, ruotsista ja saksasta. Ei niillä mitään ole itsellä hyllyssä mutta maailmalta löytyy aika hyvin (mm. etuovien alumiiniset ikkunalistat, lukon kitkalevyjä...)
Opel on pop!!!
Realsanta
OCF Member 2016

ei noi lukko levyt mitää ihmeelisiä ole erikois rengas egkereen vai mikä lie sieltä ostin omat oli suoraan hyllyssä ison ja pikkulukon levyjä
Keme
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Keme »

Realsanta kirjoitti:ei noi lukko levyt mitää ihmeelisiä ole erikois rengas egkereen vai mikä lie sieltä ostin omat oli suoraan hyllyssä ison ja pikkulukon levyjä
Paljonko nuo levyt maksoivat?
JEEEEEEEEEEEEE!
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

manta 2.4 kirjoitti:
THP kirjoitti:juu,opelilta tuskin löytyy,olin itse töissä eräässä suuressa vantaalla sijaitsevassa opel liikkeessä,niillä ei ole mitään osia siellä vanhoihin eikä oikein uusiinkaan.. :no:

Ainakin porvoon auto-open on TILANNU mulle ties mitä orkkis osia... hollannista, ruotsista ja saksasta. Ei niillä mitään ole itsellä hyllyssä mutta maailmalta löytyy aika hyvin (mm. etuovien alumiiniset ikkunalistat, lukon kitkalevyjä...)
Kuten itse kirjoitin aiemmin niin EI VIRALLISEN JÄLLEENMYYJÄ KETJUN kautta olisi saanut kuin 1kpl xxx osaa, koska sitä ei heidän selvityksen mukaan toista ollut olemassa euroopassa.
Mutta omaa maahantuontia harjoittava Alkuperäisiä Opel Osia tuova yritys sai yllätteän hankittua kyseisiä osia ilman mitään ongelmia, ja tiedän muitakin jotka ovat myöhemmin tehneet saman kuin itse..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Realsanta
OCF Member 2016

Keme kirjoitti:
Realsanta kirjoitti:ei noi lukko levyt mitää ihmeelisiä ole erikois rengas egkereen vai mikä lie sieltä ostin omat oli suoraan hyllyssä ison ja pikkulukon levyjä
Paljonko nuo levyt maksoivat?
Ulkolameli 23e/kpl ja sisälameli 37€/kpl siis lista hinta -alet
siis isoon lukkoon

kun kysyin samoja osia oopel liikeestä lähtö hinta oli molemmissa about 10-15€/kpl enemmän
manta 2.4
'Kadett'
'Kadett'

egkereenin kanssa en ainakaan itse asio kun yrittivät kerran huijata oikein kunnolla. ja muutenkin se pulju myy purkuosia sika hinnalla... joten ennemmin itse hommaa saksasta

ja kerran täällä tuntuu olevan niin viisasta porukkaa niin ihmettelen mitä kysellään...luulis tietävän.
Opel on pop!!!
Keme
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Keme »

Minulla taasen ei ole ollut mitään ongelmia Egekrenin kanssa asioitaessa. Puhelimitsekin palvelu on ollut nopeaa ja osat ovat tulleet nopeasti.
JEEEEEEEEEEEEE!
Realsanta
OCF Member 2016

Keme kirjoitti:Minulla taasen ei ole ollut mitään ongelmia Egekrenin kanssa asioitaessa. Puhelimitsekin palvelu on ollut nopeaa ja osat ovat tulleet nopeasti.
Kyllä ja Soittavat takaisin päin!!! jos lupaavat soittaa....

monet speciaali osat on saanu tuolta ja nopeasti (ei tarvi odottaa saksasta 2-3 viikkoa)
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Mantamies
'Senator'
'Senator'

Re: mistä mantaan etunavat?

Viesti Kirjoittaja Mantamies »

THP kirjoitti:elikkäs uudet etunavat hakusessa,jos tossa tulee sorvautettua napoja uusille jarruille niin ei viitsisi vanhoja paskoja hieroa..vai saako mistään enää uusia osia?

Opel Classicpartsilta (eBay) näyttäis löytyvän, hintaa 68,95 kpl + postikulut ehkä n.20 euroa.
http://cgi.ebay.de/Nabe-vorne-Kadett-C- ... dZViewItem
Vastaa Viestiin