Onko noi Renaultit dieseleitä? Tai onko yleensäkkään postilla mitään diesel autoja? Paitti transportterit...ooskari kirjoitti:Meillä on ainakin Transporttereita, Toyota Yariksia ja Renault Kangoota.... Itselläni ei ole hajonnut vielä oikeastaan mikään. Yleensä niistä hajoaa ikkunannostimia, vaihdelaatikoita, etupään osia ja peltivaurioita tulee rutkasti koska varhaisjakajat harrastavat postilaatikoiden "keilausta"!JappePuppe kirjoitti:oot hajottanu ne!!!ooskari kirjoitti:No jaa... ajan postia nimenomaan maaseudulla ja ne on kaikki ihan paskana!JappePuppe kirjoitti:valtaosa.. mut jokunen maaseudulla ollu auto voi olla ihan kohtalaisessa kunnossaooskari kirjoitti:Ei missään nimessä kannata ostaa postin autoja!!! Olen itse postilla töissä ja ovat kyllä semmoisella käytöllä että.... huh huh!!!
Mimmosella autolla ajat? Jos tommosen halvalla ostaa niin kannattaako ottaa astra vai corolla? muita ei taida ollakkaan? Onko tietoa paljonko halvimmalla voi saada? Saako työntekijät alennusta noista kuinka paljo?
Entiset postin autot
-
JappePuppe
- 'Kadett'

Juuri näin... Sikaa saivat ihan homona, ja huollot, hei jos jotain hajosi, niin kait ne öljytkin vaihdetaan sit jo samalla, eli en KOSKAAN!!!!!!harza kirjoitti:Minä olin joskus entisessäelämässä postilla töissä ja kyllä jäisi minulta postin autot ostamatta. Ovat siis TODELLA kovalla ja säälimättömällä käytöllä. Niitä autoja itte näin niin olivat joka paikasta niin loppu niin loppu...
Jos muuten tarvitset G-Astran takapenkkejä niin minulta saattaa tuommoiset löytyä. Nekin on Hb-mallin mutta nehän taisi sopia ainakin mitä tuolla aiemmin mainittiin.[/quote]
minkä vuosimallin autosta noi penkit on?
Auto oli vuosimallia 2000 ja jos nuo kiinnostaa niin laita vaikka privaviestiä tai soittele 0400-734852.
minkä vuosimallin autosta noi penkit on?
Auto oli vuosimallia 2000 ja jos nuo kiinnostaa niin laita vaikka privaviestiä tai soittele 0400-734852.
Ei se ehjien Opelien ominaisuus ole, mutta jos nyt kuitenkin kaikkien varoitusten vastaisesti ostat tuollaisen vanhan postiauton, niin saattaapi sellaisen yksilön ominaisuus ollakin. Ja sitten on ihan turha tehdä yleistyksiä tuollaisen loppuunajetun työkalun perusteella automerkistä, ne on jo kuoletettu arvoltaan loppuun ja poistettu ammattikäytöstä, joten ne on mitä on.JappePuppe kirjoitti:lienee opelin ominaisuus toi öljyn lisäysata kirjoitti:Just tänään näin huoltiksella F-Astran joka oli öljyä koneeseen lisäämässä, punainen auto, mutta konehuoneesta oranssi... jos itse tuollaisen ostaisin käyttörieskaksi, niin en kyllä maalauttamaan rupeaisi, Jägermeister-tarrat vain kylkiin...eipä nuo mitenkään priimakunnossa taida olla eikä varusteitakaan liiemmin taida löytyä.
Yarikset ja Kangoot ainakin meillä bensoja. Ne rellut on ainakin niin laiskoja ja paskoja ettei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa..... mutta ei ole hurraamista yariksessakaan!JappePuppe kirjoitti:
Onko noi Renaultit dieseleitä? Tai onko yleensäkkään postilla mitään diesel autoja? Paitti transportterit...
-
JappePuppe
- 'Kadett'

-
JappePuppe
- 'Kadett'

Kävin ajaan Astraa ja ihan täytyy sanoa että ok peli.
Auto oli ollu maaseudulla ja ei yhtään lommoa... Autoa oli ajanu vain yksi jakaja.
Mut autosta pyydettiinki vielä 3000e. Liikaa. Itse max 2000e tommoseen voin rahaa kiinni laittaa.
Oishan sieltä saanu semmosen vähän kärsineen Astranki 2000e. Tarjosin siitä 1500e muttei vielä lähtenyt... Katsotaan...
Tästä kärsineestä Astrasta oli lähteny poies ne ajovalojen pesimet. Haittaako se katsastusta?
Auto oli ollu maaseudulla ja ei yhtään lommoa... Autoa oli ajanu vain yksi jakaja.
Mut autosta pyydettiinki vielä 3000e. Liikaa. Itse max 2000e tommoseen voin rahaa kiinni laittaa.
Oishan sieltä saanu semmosen vähän kärsineen Astranki 2000e. Tarjosin siitä 1500e muttei vielä lähtenyt... Katsotaan...
Tästä kärsineestä Astrasta oli lähteny poies ne ajovalojen pesimet. Haittaako se katsastusta?