Moi
Minulla on Vectra 1.8 elegance 2001 vm ajettu 66000km. Vaihdoin uudet renkaat ja teetin aurauskulmien säädön, niin alkoi tärinä. Oon tasapainottanut renkaat jo 4 kertaa, eikä tärinä oo loppunut. Rengasliike vaihtoi kaksi renkaista uuteenkin ja tärinä siirtyi rattiin. Ratti tärisää joka vauhdissa vähän, vauhdin noustessa tärinä lisääntyy. Rengasliike sanoi että vika on autossa. Käytin auton merkkiliikkeessä ja sanoivat auton olevan kunnossa. Nyt olen huuli pyöreänä, että mikä autossa vikana?
PS.Olen taistellut ongelman kanssa jo monta kk.
Vectran ratti tärisee.
täristää
minulla sama ongelma b .ssä -98,syy löytyi kuitenkin renkaan rungoista,ovat venähtäneet?Michelin Energyt 185/65-14.renkaan rungot antavat ihmeellisen värinän määrätyissä nopeuksissa,80-100 km.Koetin laittaa talvirenkaat nokia 2:set eipäs hyppinyt,Misukoissa pintaakin olis 9mm.jäljellä.Että se hyvistä kumeista.Misukat ovat nyt takapäässä,ja antavat ikävän värinän sieltäkin ohjauspyörään,aiva kuin olisi veto-akseli väljyyttä,kääntäessä.Pitänee heittää vesilintua kyseisillä kumeilla,ja katella tukeva runkoiset kumit alle.Ajattelin jo C-rengasta?hosiis-2 kirjoitti:Moro taas joo vanteteita se ei johu jos ne on suorat.mulla on 01 b-veccu siinä on alla micheliinit ei täristä.Mut ei noi contit pitäs täristää jos niissä ei ole pysty heittoa ja on ne on noussu vanteille.