Menossa ollaan.-AM- kirjoitti:Hts:ään menijöitä?
Rovaniemen miitti 7.6.20 klo 17 Napapiirin Shell
- Farkku_Kadett
- 'Admiral'

- Farkku_Kadett
- 'Admiral'

- Farkku_Kadett
- 'Admiral'

mitenkäs rovaniemellä on miittejä? onko vakituista paikkaa ja aikaa?
ois tossa tarkotus tulla käymään siellä päin kun kaveri otti ja muutti sinne asumaan, se millon oon tulos, sitä ei tiiä vielä kukaan
turussa eivät saaneet miittiä pijettyä vaikka olin miitti aikaan siellä käymässä, mitenkäs pohjoosen poijjaat
ois tossa tarkotus tulla käymään siellä päin kun kaveri otti ja muutti sinne asumaan, se millon oon tulos, sitä ei tiiä vielä kukaan
turussa eivät saaneet miittiä pijettyä vaikka olin miitti aikaan siellä käymässä, mitenkäs pohjoosen poijjaat
*Dodge ram 2500 4x4 -96 5.9 Cummins td, +400hv/+1300nm*
*manta B, projekti, valmis joskus*
*Omegoita vähän väliä, erilaisia, dieseleitä ja ei niin dieseleitä*
*manta B, projekti, valmis joskus*
*Omegoita vähän väliä, erilaisia, dieseleitä ja ei niin dieseleitä*
- Farkku_Kadett
- 'Admiral'

Todennäköisesti on miitti nyt tulevana sunnuntaina napapiirin nesteellä klo.18.00simu_l kirjoitti:mitenkäs rovaniemellä on miittejä? onko vakituista paikkaa ja aikaa?
ois tossa tarkotus tulla käymään siellä päin kun kaveri otti ja muutti sinne asumaan, se millon oon tulos, sitä ei tiiä vielä kukaan![]()
Opel, fresh thinking, better cars
Astra J Sport Tourer 1.4T
Opel Corsa C
Astra J Sport Tourer 1.4T
Opel Corsa C
Tottakai, kolomas vuosi putkeen ens vuonna. Joo alakohan se meno ja jutut olleen aika holtittomia silloin yöläJJL kirjoitti:Hyvä reissu oli joo. Jätkälläki tuo juttu luisti aika hyvin meno ja tulo matkallaEnsvuonna uusix
Ja mulle on ihan sama milloin pidetään noita miittejä, sanokaa ku pidetään niin pidetään
simu_l vaan ilmoittelee että milloin on tulossa niin nuo ajat voidaan laittaa sillai et pääset paikale jos haluat.
- Farkku_Kadett
- 'Admiral'