Hockey Arena

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Tilt
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tilt »

Jansperi kirjoitti:tota hattrickia oon enemmän pelaillu ja kun vertaa tähän nii paljon selkeempi toi hattrick.. nooh kaippa tähän tottuu..
Sama se oli mullakin alussa.
HT:ssä riittää, kun pari kertaa viikossa muistaa tehdä kokoonpanot ja välillä ostella pelaajia. Tässä taas tapahtuu joka päivä jotakin.
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jansperi »

Tilt kirjoitti:
Jansperi kirjoitti:tota hattrickia oon enemmän pelaillu ja kun vertaa tähän nii paljon selkeempi toi hattrick.. nooh kaippa tähän tottuu..
Sama se oli mullakin alussa.
HT:ssä riittää, kun pari kertaa viikossa muistaa tehdä kokoonpanot ja välillä ostella pelaajia. Tässä taas tapahtuu joka päivä jotakin.
No se on kyl vaa hyvä et joka päivälle jotai tekemistä..nyt koluaan läpi tota opasta et oppii joskus pelaanki :lol:
Tilt
'Senator'
'Senator'
Viesti:

ashteroth kirjoitti:Nääsvillen Predaattori V.10
Sori! Mä jouduin perumaan tuon lauantaisen treenipelin, kun pääsin jatkoon yhdessä cupissa :oops:
Mä pistin tulemaan sulle uuden haasteen.
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Mites toi mun eilinen peli pelattiin tänää? Pelin päiväys oli 14.8. ja tänään tuli tulos sille. 0-4 tappio.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
gunnaa
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja gunnaa »

Team Gunzu , VI.11
ashteroth
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ashteroth »

Tilt kirjoitti:Sori! Mä jouduin perumaan tuon lauantaisen treenipelin, kun pääsin jatkoon yhdessä cupissa :oops:
Mä pistin tulemaan sulle uuden haasteen.
Eipä mitn. Haaste hyväksytty.
Born Dead, Buried Alive
ashteroth
'Senator'
'Senator'
Viesti:

No mites on kausi lähteny menemään. Itsellä ihan mukavasti. Piikkipaikka hallussa, tosin pari muutakin joukkuetta samassa pistemäärässä.
Born Dead, Buried Alive
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Itte olen kuudentena.
www.samatsukat.fi
Tilt
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Eipä se kovin kummoisesti ole alkanut. Viidentänä ollaan ja täytyy myöntää, että odotin vähän parempaa alkua kaudelle. Rahaa on palanut ihan jumalattomasti kauden vaihteessa ja alkukaudesta. Hallia on laajennettu 2300:lla paikalla, 3 hyvää pelaajaa on tullut tiimiin ja harjoitus yms. muut tilat on koko ajan remontin alla.
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

Liiga VII.48 joukkue astma, tänään aloittelin ja peli olis tossa...

Hyviä neuvoja kaivataan :o
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
ashteroth
'Senator'
'Senator'
Viesti:

J.Toivanen kirjoitti:Liiga VII.48 joukkue astma, tänään aloittelin ja peli olis tossa...

Hyviä neuvoja kaivataan :o
Kannattaa lukea tosiaan ne oppaat läpi huolella. Aluksi voi vaikuttaa siis todella sekavalta. Henk.kohtaisesti meni muutamia päiviä ennenkuin oppi seikkaileen siellä.

Siellä on kyllä monenlaista säätöä. Harjoitusohjelma on mielestäni vallan mainio, kun pystyy säätään tyypeille ihan henkilökohtaisen harjoittelun. Intensiivisyydestä en oikein ole päässyt vieläkään perille että mikä prosenttimäärä kannattaisi olla pelipäivälle ja vapaapäivälle. Tosin, vapaapäiviä en juurikaan ole laittanut paitsi silloin jos loukkaantuu. Tiedä sitten onko tuo hyväksi.

Ei tästä nyt sulle apua ollut, mutta aikansa kun seikkailee niin alkaa selviämään jutut ihan ittellään.
Born Dead, Buried Alive
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Mä voin sanoa että kantapään kautta olen asiat oppinu. Oppaita luetaan vasta kun muu ei auta. Hokissa on hyvä puoli se että pelejä on usein. En siis kehota ketään toimimaan kuten minä. Mulle noi oppaat on aina ollu vähän mörköjä. Mutta mulle toi tyyli sopii kun oon sitä käyttäny aina.
www.samatsukat.fi
Tilt
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Johan nyt jotakin! Tänään oli melkoisen yllättävä uutinen joukkueen sivuilla: Pelaajasi Kullervo Salmenius on nyt seuraavaan maan maajoukkueen jäsen: Suomi. :D
ashteroth
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Tilt kirjoitti:Johan nyt jotakin! Tänään oli melkoisen yllättävä uutinen joukkueen sivuilla: Pelaajasi Kullervo Salmenius on nyt seuraavaan maan maajoukkueen jäsen: Suomi. :D
No hitto soikohon. Saako tuosta muuten lisä hilloa vai mainetta ja kunniaa? Siisti juttu kaikinpuolin. Voi kunpa joskus tarttuisi tollanen pelimies itselläkin haaviin.
Born Dead, Buried Alive
Tilt
'Senator'
'Senator'
Viesti:

ashteroth kirjoitti:No hitto soikohon. Saako tuosta muuten lisä hilloa vai mainetta ja kunniaa? Siisti juttu kaikinpuolin. Voi kunpa joskus tarttuisi tollanen pelimies itselläkin haaviin.
Ei siitä mun mielestä ainakaan rahhoo tuu lisää. Ainut hyöty tuosta taitaa se, että kokemusta tulee enemmän, samaan tyyliin kuin hattrickissä. Nostin tuon pelurin junnutiimistä joskus pari kuukautta sitten. Silloin sen arvot oli maalivahti:6 ja Nopeus:55, nyt ne on 28/61. Eipä oo kyllä tämän junnun jälkeen tullut mitään muuta kuin pskaa. Mites muilla? Onko junnutiimistä tullut mitään helmiä?
Vastaa Viestiin