Tämä ei varsinaisesti kuulu tänne mutta ...

Keskustelua Opeleista
ascocd
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ascocd »

Tuleeko teille muille sähköpostia osoitteesta "big@boss.com" ja viestissä otsikkona "Re: Movies" ja itse viestissä lukee "Attached file:" Liitteenä on esim. "Movie_0074.mpeg.pif" ja tuo tiedosto sisältää viruksen "Worm/Sorbig.A"
Eli onko jollain muulla samaa ongelmaa?

Kokeilin sitäkin että vaihdoin tänne rekisteröityessäni antamani email-osoitteen toiseen, niin nyt noi viestit tulevat uuteen osoitteeseen eli tuntuvat seuraavan tänne rekisteröityä sähköpostia.
Auto kuin auto kunhan se on saksalainen... :roll:
one
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja one »

Joo on tullut tommosta postia, tai ainakin joltain big bossilta, olen poistanut katsomatta nuo viestit.

Oli joku aika sitten jotain puhetta tuolla yleisessä keskustelussa vastaavasta hommelista.
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
ascocd
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ascocd »

one:

onko sulla (tai muilla) tietoa et miksi just tänne OCF:n sivuille rekisteröityneille tulee noita? Eli mistä tuo "big@boss.com" saa nämä sähköposti osoitteet ?
Auto kuin auto kunhan se on saksalainen... :roll:
Jaakko-
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko- »

Minullekki on tullu tuo viesti luukkuu. En oo uskaltanu avata viesti, vaan poistanu sen saman tien. En avaa koskaan mitään outoja viestejä.
Nabbe
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Nabbe »

tuolta pittäis löytyä vähän infoa kohtalotovereilta kahdestakin eri viruksesta. http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... forum=3&24

ja tässä Sobig viruksesta jota "big@boss.com" lähettelee http://www.europe.f-secure.com/v-descs/sobig.shtml

<font size=-1>[ This Message was edited by: Minä on 2003-02-25 20:51 ]</font>
speedster
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja speedster »

Joo sama viesti tullut useampaan kertaan, luukku.comissa ainakin estolista, eli lisäät estolistaan big bossin niin ei enää tule.
€ncore
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja €ncore »

Joo tänään kolahti kun olin jättänyt e-mailin näkyville tänne. Aiemmin ei ole tullut... mitenköhän sitä tulevaisuudessa taas (enää) uskaltaa mailiaan tänne laittaa.
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Laittakaa siihen mailiin nospam, tai jotain muuta minkä tietää ottaa pois.

Itse juuri kanssa muokkasin osoitetta, kun kerran noita täältä tulee...

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Jaakko-
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko- »

<font size=-1>[ This Message was edited by: Amis on 2003-02-25 21:02 ]</font>
€ncore
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

On 2003-02-25 20:51, MikkoV wrote:
Laittakaa siihen mailiin nospam, tai jotain muuta minkä tietää ottaa pois.

Itse juuri kanssa muokkasin osoitetta, kun kerran noita täältä tulee...

-Mikko
Joo kyllähän tuo newsseihin kirjoitettaessa on tavaksi tullut, mutta nyt unohtui. No onpahan hyvä muistutus :smile:
tommyt
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tommyt »

Itse poistin syksyllä sähköpostiosoitteen foorumi-profiilistani, mutta sain kuitenkin viime viikolla jonkun "love"-viruksen, oli olevinaan näytönsäästäjä, mutta tuhosin avaamatta sitä. Lähetin "lähettäjälle" viestin viruksesta ja vastauksena sainkin tietää että kyseinen henkilö oli saanut monilta ilmoituksia samaisesta viruksesta. On se vaan ihmeellinen tämä Windows että se tallentaa kaiken muistiin. Kun katsoo kovalevyä niin sieltä löytyy satoja megoja "temporary internet file" tiedostoja. Sieltä vissiin ne viruksetkin osaa hakea osoitteet.

Jep, kun tarpeeksi lueskelee niin tämä juttu on näköjään hyvin käsitelty viime viikolla.

<font size=-1>[ This Message was edited by: tommyt on 2003-02-25 22:47 ]</font>
Pez
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pez »

Mullekin saattaa tulla yli 5viestiäkin päivässä just tuolta ´´bigbossilta´´. viestin olen kerran avannu mutta siinä ollutta tiedostoa en ole uskaltanut avata. nykyään poistan suoraan ne viestit.
Meska
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meska »

Ne kellä ei palomuuria oo niin suosittelen hommaamaan jostain Norton Internet security:n. Oli paras testeissä (Muistaakseni TM) ja siinä on mukana myös ihan tavallinen virus-ohjelma. Saa kaikki maili spämmit pois yms yms.
BMW M3 E92 Coupé
€ncore
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Ei itse palomuuri estä spämmiä. Palomuurilla voit vain kontrolloida miten koneesi näkyy internettiin tai miten sen haluat sieltä peittää. Itsellä palomuurina D-Link 804 eli "oikea rautapalomuuri". Softamuureista voi olla montaa mieltä...
Topah76
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Topah76 »

Mullekin on pari kertaa bossilta tullu mailia. Onneks on automaattisesti päivittyvä virustentorjuntasofta.
Vastaa Viestiin